شناسهٔ خبر: 54294066 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

همراه اول با هدف جذب نخبگان در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا می‌کند

صاحب‌خبر -

همراه اول با هدف جذب نخبگان در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا خواهد کرد. این نمایشگاه از روز یکشنبه 8 خرداد تا 10 خرداد 1401 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف جذب نیروی متخصص و با استعداد در شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران از روز یکشنبه 8 خرداد تا 10 خرداد 1401 در محل پردیس فنی این دانشگاه به شکل حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد و میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان خواهد بود.

حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

اپراتور همراه اول نیز قصد دارد با هدف جذب نیروهای متخصص در صنعت تلکام در این نمایشگاه حضور پیدا کند و حمایت خود از رویکرد جذب دانشجویان نخبه در صنایع کشور را نشان دهد. این نمایشگاه، ارتباطی بدون واسطه را بین بازار کار و دانشگاه برقرار می‌کند و برای تعامل مستقیم میان کارجویان و دانشجویان نخبه با صنعتگران نیز فرصت بسیار مناسبی را به وجود خواهد آورد تا بتوانند در خصوص فرصت‌های شغلی خود بدون هیچ دغدغه‌ای گفتگو کنند.

در واقع این تعامل مستقیم باعث شناسایی فرصت‌های شغلی شرکت‌ها و ارسال رزومه برای مناسب‌ترین موقعیت‌های کاری خواهد شد. همچنین کشف استعدادهای بالقوه دانشگاهی توسط شرکت‌ها و شبکه‌سازی از سایر مزایای این تعامل است. ضمن این که برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای راهنمای مسیر شغلی نیز باعث خواهد شد تا فرایند کارجویی در مسیر انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد کارجویان آسان‌تر شود.

نظر شما