شناسهٔ خبر: 54292715 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

راهپیمایی پرچم فلسطینی‌ها در رام‌الله برگزار می‌شود

فلسطینی‌ها در واکنش به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در بخش قدیمی قدس اشغالی علاوه بر بسیج شدن در مسجدالاقصی، در رام‌الله هم راهپیمایی پرچم فلسطین را برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌ها و احزاب فلسطینی امروز (شنبه) برای برگزاری راهپیمایی روز پرچم فلسطین فراخوان دادند.

بنا بر گزارش صوت‌القدس، راهپیمایی فلسطینی‌ها در ساعت چهار و نیم بعد از ظهر فردا (یکشنبه) در میدان المناره در مرکز رام‌الله و در واکنش به اقدام تحریک آمیز صهیونیست‌ها در برگزاری راهپیمایی پرچم است که همزمان در بخش قدیمی قدس اشغالی برگزار می‌شود.

جنبش فلسطینی «الحراک الشبابی الشعبی» (جنبش مردمی جوانان) در قدس هم ضمن درخواست برای نام‌گذاری فردا به «روز پرچم فلسطین خواستار برافراشته شدن پرچم فلسطین در هر خانه، میدان و خیابانی در قدس اشغالی به ویژه در محله «باب العامود» شد.

جنبش مذکور اعلام کرد، رژیم اشغالگر باید بداند که عقربه‌های ساعت پس از نبرد «سیف القدس» و ایستادگی اسطوره‌ای اهالی قدس و نگهبانان مسجدالاقصی به عقب بازنخواهد گشت.

هشدار‌های داخلی و منطقه‌ای به رژیم صهیونیستی در خصوص تبعات برگزاری راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی قدس با عبور از محله حساس باب العامود در نزدیکی مسجدالاقصی و احتمال کشیده شدن آن تا داخل صحن‌های مسجد الاقصی کارگر نیفتاده و این رژیم گفته که راهپیمایی مذکور را در تاریخ اعلام شده یعنی فردا (یکشنبه) برگزار می‌کند.

در همین حال، گروه‌های مقاومت فلسطین خواستار بسیج عمومی فلسطینی‌ها در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ برای مقابله با هرگونه تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی شد. قرار است فلسطینیان از سحرگاه امروز با تحصن در مسجدالاقصی و برپایی باشکوه نماز صبح ایستادگی خود را در برابر هرگونه تعرض صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان نشان دهند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما