شناسهٔ خبر: 54291797 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نگهداری از گربه در خانه به مرگ خونین مرد میان‌سال و سلاخی ما...

اقتصاد ایران: نگهداری از گربه‌های خیابانی در خانه توسط مرد میان‌سال به مرگ خونین صاحبخانه و سلاخی مادر و دختر همسایه ختم شد!

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ جمعه ششم خرداد ماه، درگیری 2 همسایه در یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 107 فلسطین راهی محل حادثه شدند و به درگیری 2 همسایه که بخاطر جمع‌آوری و نگهداری حیوانات خانگی (گربه) رخ داده بود، خاتمه دادند.

ماموران کلانتری پس از خاتمه دادن به درگیری، محل حادثه را ترک کردند اما چندی بعد، صدای درگیری مرگباری برای دومین بار از این خانه شنیده شد!

بدین ترتیب ماموران کلانتری 107 فلسطین و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی محمد‌تقی شعبانی‌؛ ‌بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرایم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با پیکر غرق در خون 2 زن و یک مرد مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بودند!

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به محل وقوع جرم رسیده بودند، پیکر مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند اما اقدامات اورژانسی نتیجه‌ای نداشت و مرد 50 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو فوت کرد.

تحقیقات ابتدایی توسط بازپرس ویژه قتل کلید خورد و در بررسی‌ها مشخص شد درگیری به‌خاطر جمع‌آوری گربه‌های خیابانی بین 2 همسایه رخ داده که مرد میانسال پس از ترک خانه توسط ماموران پلیس، با یک چاقو به دختر جوان حمله کرده است.

تحقیقات تکمیلی مشخص کرد، مادر دختر جوان پس از مشاهده حمله مرد همسایه با چاقو به دخترش برای کمک به دخترش، خود را وارد درگیری کرده که در ادامه هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است.

بررسی‌ها نشان داد، مرد میانسال پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به مادر و دختر با همان چاقو اقدام به خودزنی کرده که همین مسئله مرگ وی را رقم زده است.

بنا بر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و مجروحان حادثه برای سیرمراحل درمان به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما