شناسهٔ خبر: 54291347 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آنچه در رویداد «عصر امید» خواهید دید/۱۳۹؛

طراحی پلتفرم و ربات معاملات اتوماتیک بازارهای مالی

مرتضوی، شرکت‌کننده رویداد عصر امید از طراحی پلتفرم و ربات معاملات اتوماتیک بازارهای مالی، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید عبدالحمید مرتضوی، عضو هیئت‌مدیره شرکت رایانه گسترش البرز که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان فعالیت می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: معامله در بازارهای مالی یکی از کم ریسک‌ترین و جذاب‌ترین مشاغلی است که هر کس می‌تواند انتخاب کند.

وی افزود: موفقیت در این شغل هم مانند هر شغل دیگری مستلزم آموختن مهارت‌های لازم و اندوختن تجارب بسیار است. بسیاری از افراد ممکن است از پس آموختن مهارت‌های لازم برنیایند و درنتیجه موفقیت چشمگیری کسب نکنند.

این فناور با اشاره به اینکه پلتفرم و ربات ما به کمک این اشخاص می‌آید تا بدون نیاز به آموزش خاصی بتوانند از این بازارها استفاده کنند، اظهار کرد: محصول اصلی ما کپی ترید است و به‌صورت «بی تو بی» عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این محصول می‌تواند در بازارهای با سیالیت کم سیگنال معتبر کشف کند و با تغییر ترند بازار نیاز به تنظیم مجدد ندارد و در تمامی بازارهای مالی که نمودار سری زمانی دارند ازجمله فارکس ارز دیجیتال و بورس‌های مختلف قابل‌استفاده است. نسخه MVP این ربات مشغول فعالیت است ولی برای تجاری‌سازی آن با محدودیت‌های فنی روبرو بودیم که به کمک زبان‌های پایتون، گو، سی و اسمبلی هستیم این کار ساده‌ای نیست ولی ما در حال پیشرفت هستیم.

مرتضوی افزود: در ارزیابی رویداد گام دوم دانشگاه آن را اقدامی مفیدی دانست و اظهار کرد: در مورد کسب‌وکارها به‌صورت کلی این نمایشگاه‌ها و حمایت‌ها حتماً می‌تواند مفیدِ فایده باشد. در مورد طرح‌های خاص‌منظوره و پروژه‌هایی که مشتریان کاملاً مشخص دارند، معمولاً این ابزارها کارآمد نیستند ولی به‌صورت عمومی می‌توانند مفید باشند. این بیشتر به اینکه چه مخاطبانی از این رویداد بازدید به عمل می‌آورند، بازمی‌گردد.

گفتنی است، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با شعار «عصر امید» از هشتم تا یازدهم خرداد در مصلای تهران برگزار می‌شود و میزبان ۳ هزار شرکت دانش‌بنیان، آزمایشگاه و زیرساخت، گروه پژوهشی و استارت‌آپ است.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

نظر شما