شناسهٔ خبر: 54284900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

اجتماع سرود «سلام فرمانده» نشان رویش‌های جدید در نسل نوجوان است

بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: هر چند دشمنان دست به ترور خوبان می‌زنند ولی رویش‌های جدیدی در نسل جدید شکل می‌گیرد که نمونه آن را در اجتماع سرود «سلام فرمانده» دیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با کارگزاران حج تمتع خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بسیاری از موضوعات دینی و اعتقادی چون معاد در کنار درک درست و صحیح از عدل معنا پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه معاد بدون عدل معنای درستی ندارد، بیان‌کرد: در عالم تشریع و قانونگذاری نیز خداوند ستمگر را برای وضع قانون نپذیرفته است و در قانون دین بی عدالتی و ستم جایی ندارد.

عبادی با انتقاد از سازمان همکاری اسلامی گفت: برخی از سران کشورهای اسلامی با یهود و صهیونیست همکاری می‌کنند و جنایت مرتکب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از سران کشورهای اسلامی مجری دستورات صهیونیست و آمریکا و یهود هستند، اظهار کرد: نزدیک یک قرن است که فلسطین مظلوم را اشغال کرده و حتی امنیت از بیت الله الحرام و منا را نیز گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انگار یهود و همدستان آنان قصد دارند آثار اسلامی را از بین ببرند، گفت: از بین بردن بقاع قبرستان بقیع بخشی از نقشه آنان برای از بین بردن آثار اسلامی بود و چندین سال است که به مردم مظلوم یمن نیز حمله کرده‌اند.

عبادی اظهار کرد: دشمن به ما می‌گوید دین و سیاست از یکدیگر جدا است ولی این شعار آن یک کلک بوده و خودشان هر کاری علیه دین انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در درون نفس هر کدام از ما یک فرعون و مستکبر وجود دارد، بیان‌کرد: حتی در لحظاتی که خود را تزکیه نفس می‌کنیم باز هم گرفتار وسوسه‌های درونی و هواهای نفسانی بوده و به نوعی گرفتار هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار افراد مفیدی چون شهید مطهری و علامه در را از جامعه بشری می‌گیرد، یادآور شد: در چنین شرایطی باید پای حق و دستورات دین ایستادگی کنیم و شرارت‌های مخالفان از گذشته تاریخ بوده است.

عبادی گفت: هر چند دشمنان دست به ترور خوبان می‌زنند ولی رویش‌های جدیدی در نسل جدید شکل می‌گیرد که نمونه آن را در اجتماع سرود «سلام فرمانده» دیدیم.

نظر شما