شناسهٔ خبر: 54284881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«علف‌زار» به مشهد آمد

فیلم «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی به سینماهای مشهد آمد.

صاحب‌خبر -

فیلم سینمایی علف‌زار به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان، همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور به برخی از سینماهای فعال مشهد آمد.

این فیلم که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته بود، از جمله فیلم‌هایی است که در این دوره از جشنواره در مشهد اکران نشد. بر این اساس اکران عمومی این فیلم در سینماهای مشهد نخستین مواجهه مردم این شهر با علف‌زار است و به نظر می‌رسد که استقبال خوبی از آن صورت گیرد.  

در خلاصه داستان فیلم علف‌زار آمده است: «بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.»

از بازیگران این فیلم می‌توان به پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین‌پرداز، عرفان ناصری، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، رؤیا جاویدنیا، الهه اذکاری، ستایش رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری‌نیا، محمد معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا توکلی، سپهر گندمی، فرخ نعمتی، سیروس همتی و مهران امام‌بخش اشاره کرد.

فیلم علف‌زار در حال حاضر تنها در دو پردیس سینمایی هویزه و اطلس در حال اکران است‌ و علاقه‌مندان به تماشای آن می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت خود را تهیه و صندلی خود را رزرو نمایند.

انتهای پیام

نظر شما