شناسهٔ خبر: 54284731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

تیموریان: کسی حق ندارد قهرمانی استقلال را زیر سوال ببرد/پرسپولیس و سپاهان در کورس جاماندند

تهران- ایرنا- بازیکن اسبق تیم ملی گفت: سپاهان و پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می‌برند اما در کورس قهرمانی از استقلال جاماندند؛ آبی‌پوشان بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند و این یک اتفاق بزرگ برای «فرهاد مجیدی» و شاگردانش است و کسی حق ندارد این قهرمانی را زیر سووال ببرد.

صاحب‌خبر -

«آندرانیک تیموریان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید. این عنوان لیاقت تیمی بود که تا اینجای لیگ باختی در کارنامه‌اش به ثبت نرسیده است.

وی افزود: امسال شرایط ویژه‌ای برای استقلال حاکم بود، چرا که چند سالی به مقام قهرمانی در لیگ نرسیده بود و هواداران این تیم انتظار داشتند که بتواند پس از سال‌ها جام را به خانه بیاورد و از تیم انتظار موفقیت داشتند و همین موضوع فشارهای زیادی را روی دوش کادر فنی و بازیکنان گذاشته بود.

هافبک سال‌های نه چندان استقلال با انتقاد از افرادی که اعتقاد دارند آبی‌پوشان در لیگی عنوان قهرمانی را به دست آوردند که سطح آن پایین بود، اعلام کرد: من ذره‌ای این حرف را قبول ندارم، این حرف‌ها چیست؟ سپاهان و پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می‌برند اما در کورس قهرمانی از استقلال جاماندند.

تیموریان: کسی حق ندارد قهرمانی استقلال را زیر سوال ببرد/پرسپولیس و سپاهان در کورس جاماندند


تیموریان تصریح کرد: استقلال بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد و  این یک اتفاق بزرگ برای فرهاد مجیدی و شاگردانش است.

وی تاکید کرد: برای من که در استقلال بازی کردم و هوادار این تیم بودم قهرمانی آبی‌ها دنیایی ارزش داشت، آنها با همدلی و اتحاد جام گرفتند و هیچکس نمی‌تواند قهرمانی آنان را زیر سوال ببرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزود: استقلال در دیدار با آلومینیوم اراک به تساوی رسید، این را باید در نظر داشته باشید که استقلال در این جدال به برد نیازی نداشت و خود را به آب و آتش نزد،حریف هم به فینال جام حذفی رسیده بود و انگیزه‌های فراوانی جلوی قهرمان داشت.

تیموریان گفت: استقلال در روزی که برنده نشد در ۱۵ دقیقه پایانی نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و دروازه‌بان حریف با عملکرد خوبش اجازه نداد که گل بخورد. آن چیزی که در این مسابقه برای من جالب بود حمایت تماشاگران بود، تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و از تیم محبوبشان حمایت کردند، اینها سرمایه‌های اصلی تیم هستند.

تیموریان: کسی حق ندارد قهرمانی استقلال را زیر سوال ببرد/پرسپولیس و سپاهان در کورس جاماندند

وی با تاکید بر اینکه استقلال برای فصل آینده باید تقویت شود، اظهار داشت: کادر فنی و ستاره‌های استقلال باید حفظ شوند. در سال‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین معضل‌های استقلال جدایی نفرات تاثیرگذار تیم بود که امیدوارم این فصل چنین اتفاقی رخ ندهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: آبی‌پوشان یک تیم جوان، مستعد و با انگیزه را در اختیار دارند که اگر نفرات این تیم در کنار هم حفظ شوند می‌توانند سال‌های سال برای استقلال افتخارآفرینی کنند.

نظر شما