شناسهٔ خبر: 54283971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارشناس مسایل مذهبی بیان کرد؛

بالاترین فوز، فیض عظماى شهادت است

مراسم عزاداری شهادت امام صادق علیه السلام و آیین گرامیداشت شهید والامقام امین محمد یوسفی در مسجد و حسینیه سیدالشهداء علیه السلام وردنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمد اسماعیل اسماعیلی با تسلیت شهادت ششمین اختر فروزان آسمان ولایت و امامت گفت: در تفکر شیعى، برترین کامیابى، بزرگترین پیروزى، والاترین مقام، بالاترین امتیاز، عظیم‏ترین فوز، نیکوترین نیکى، رفیع‏ترین مرتبت و عالى‏ترین رتبت و گرانمایه‏ترین درجه، رسیدن به فیض عظماى شهادت است.

وی براى شهید، گرانبهاترین اوقات و شکوهمندترین لحظه‏ها و زیباترین زمانها، ساعتى است که پیروزمندانه به دست دشمنان پست بیگانه... به مرگ شرافتمندانه نائل گردد، و جام شهادت را به لب گرفته و آن را به بهاى جان خریدارى نماید.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: اینک او شهید است، یعنى تجسّم و عینیت یافته و شکل گرفته مکتب تشیع و الگو و معیارى براى همه بشریت است.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: جهاد مقدّس شهید و خون پاکى که در این راه به زمین ریخته مى‏شود، عامل بقاى جوامع انسانى و تداوم ارزش‏هاى مقدّسى است که انسانیت و شرف و عدالت و آزادى در پرتو آنها، جان و رمق مى‏گیرند و استمرار مى‏یابند.

نظر شما