شناسهٔ خبر: 54283660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون مرکز حراست وزارت کار در سنندج:

کارآمدی سازمان‌ها مرهون نقش نهادهای نظارتی از جمله حراست‌ها است

دلنیا گوهری‌نژاد

معاون مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر کارآمدی سازمان‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: نهادهای نظارتی از جمله حراست‌ها نقش اساسی در فراهم‌سازی این کارآمدی دارند.

صاحب‌خبر -

مشکور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه حراست اداره کل کار کردستان از هدایت، حمایت و نظارت به عنوان ‏سه نقش اساسی حراست‌ها در مجموعه‌های کاری نام برد و گفت: حراست‌ها باید ابتدا با خود مراقبتی و سپس مراقبت از دیگران، این نقش‌ها جامه عمل بپوشاند و این خود مراقبتی با توکل به خدا و توسل به ائمه اهل بیت (ع) امکانپذیر است.

وی اقدامات پیشگیرانه توسط حراست‌ها را مقدم بر بروز تخلفات و رسیدگی به آن‌ها دانست و گفت: تکرار تخلفات یکی از چالش‌های  پیش روی حراست‌ها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون مرکز حراست وزارت کار، استقلال و مستقل بودن، پرهیز از تنش و درگیری، انسجام و همدلی و حفظ آبرو و اسرار دیگران را از جمله خصوصیات و صفات یک حراستی موفق برشمرد و افزود: بر اساس آیات الهی و روایات ائمه اهل بیت و بزرگان دینی، خیانت کردن و کم کاری در انجام مسئولیت‌ها؛ غضب و خشم خدای متعال را در آخرت به دنبال خواهد داشت.

مشکور در این مراسم از خدمات چندین ساله عباس ندیم صمدی رئیس حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان قدردانی، و طی حکمی ابراهیم عسکری از کارکنان این اداره کل را به عنوان سرپرست جدید حراست منصوب کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما