شناسهٔ خبر: 54283645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیرساخت‌های ارتباطات در استان کهگیلویه‌وبویراحمد رضایت‌بخش نیست

گروه استان‌ها_ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت‌های ارتباطات و اطلاعات در این استان رضایت‌بخش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، سید محمود رادمنش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین دغدغه مدیران دولت سیزدهم جلب رضایت مردم به ویژه مردم محروم و کمتربرخوردار با توسعه خدمات و زیرساخت‌ها است.

وی با اشاره به رسالت اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد: این دولت با مردم گره خورده و معتقد به مبانی مردمی انقلاب است که در این راستا خدمات رسانی و‌توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کمتربرخوردار جزو اولویت‌ها می‌داند.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه حل مشکلات ارتباطی مناطق مختلف استان اقدامات متعددی آغاز شده که امید داریم تا پایان سال شاهد رفع دغدغه‌های مردمی در این زمینه باشیم.

رادمنش به عدم وجود زیرساخت‌های ارتباطی لازم در استان اشاره کرد و افزود: برنامه وزارت ارتباطات دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت باکیفیت و سرعت بالا در استان و کشور است.

وی به امضای تفاهم نامه توسعه شبکه فیبر نوری در استان با مجری ملی اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با هدف دسترسی 80 درصد از خانوارهای استان به شبکه ارتباطی مبتنی بر فیبر(Ftth) تا پایان دولت سیزدهم امضا شده و در حال پیگیری است.

رادمنش همچنین در خصوص گلایه برخی از مردم شریف روستاهای استان مبنی بر عدم پوشش اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از روستاها ما از طریق اپراتورهای مختلفی خدمت ارائه می‌دهیم که تقاضا دارم مردم شریف این مناطق از خدمات دیگر اپراتورها نیز استفاده کنند.

وی همچنین از پیگیری دغدغه‌های مردم و مسئولان ارشد استان در خصوص رفع مشکلات ارتباطی خبر داد و افزود: همکاران ما در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهادگونه در حال تلاش برای رفع این نگرانی‌ها هستند.

انتهای پیام/544/ن

 

برچسب‌ها:

نظر شما