شناسهٔ خبر: 54283189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

محمدحسین میثاقی باید به کانادا می‌رفت؟

در شرایطی که اعزام تیم ملی به کانادا لغو شده، منتشر شدن اسم محمدحسین میثاقی در بین افرادی که درخواست ویزا داده‌اند جنجال زیادی به پا کرده است.

صاحب‌خبر -

فرارو : لغو بازی دوستانه تیم ملی ایران با کانادا هنوز هم با واکنش‌های زیادی همراه است. این بازی که قرار بود بامداد ۱۶ خرداد در ونکوور برگزار شود به صورت یکطرفه از سوی کانادا لغو شد. گفته می‌شود ساقط شدن هواپیمای اوکراینی در تهران دلیل اصلی لغو این بازی بوده است.

به گزارش فرارو، خبر لغو این دیدار تدارکاتی در شرایطی منتشر شد که تعدادی از اعضا و بازیکنان تیم ملی ایران در راه ترکیه بودند تا برای گرفتن ویزای کانادا اقدام کنند. این مورد البته یک موضوع حاشیه‌ای هم داشته که آن هم لو رفتن اسم محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی، مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر است. این دو در شرایطی قصد همراهی تیم ملی در سفر به کانادا را داشته‌اند که به نظر می‌رسد دلیل منطقی برای آن وجود ندارد. اولین مسئله دردسرساز مربوط به هزینه سفر این دو نفر است که عنوان شده نه فدراسیون بلکه شبکه سه سیما هزینه آن‌ها را پرداخت می‌کرده است. این یکی خودش سرآغاز چالشی دیگر شده، چون کاربران فضای مجازی از اینکه بودجه صداوسیما که درباره آن هم حرف وحدیث زیاد است باید خرج سفر این دو نفر به کانادا شود، انتقاد زیادی کردند.

از این مورد گذشته، حضور تهیه کننده یک برنامه در سفر به اندازه کافی پرسش‌برانگیز است. ضمن اینکه محمدحسین میثاقی هم مجری برنامه است و مشخص نیست چرا به جای یک گزارشگر باید مجری یک برنامه قصد سفر به همراه تیم ملی را داشته باشد.

نظر شما