شناسهٔ خبر: 54282795 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برای شرکت در رویداد عصر امید؛

«شیر جو فراسودمند» توسط دانش آموخته دانشگاه آزاد تولید شد

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی با محصول «شیر جو فراسودمند» شرکت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

فهیمه لطفیان دانش آموخته واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره شرکت در رویداد عصر امید و تولید محصولی نوین گفت: از آنجایی که گرایش مصرف به محصولات سلامت محور در جامعه افزایش یافته و همچنین شاهد فقدان غذا‌های تخصصی ورزشکاران و گیاه خواران، بیماران خاص و یا دارای آلرژی هستیم، ضرورت تولید محصول شیر جو فراسودمند احساس می‌شود.

وی به خواص شیر جو دوسر و ارزش غذایی آن اشاره و تصریح کرد: از مغذی‌ترین شیر‌های گیاهی با چربی بسیار کم و منبع ارزشمندی از مواد مغذی است. این شیر منبع بسیار مهمی از ویتامین A و B، آهن و گزینه بسیار مناسبی برای عدم تحمل لاکتوز و یا گیاه خواران است.

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: حفظ سلامت بیماران قلبی با کاهش کلسترول خون، محافظت از سلامت استخوان و سرطان به خصوص روده، مواد حساسیت زا و محرک کم و ... از دیگر ویژگی‌های شیرجو فراسودمند است.

لطفیان با بیان اینکه شیرجو فراسودمند قابلیت استفاده در ماست، خامه، دسر و ... را دارد، افزود: کودکان، ورزشکاران، گیاه خواران و افراد دارای رژیم غذایی و بیماران خاص می‌توانند از این شیر استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: طعم و مزه متعادل و قابل قبول، قابلیت ایمن سازی، تأثیرات کم زیست محیطی در انتشار گاز‌های گلخانه ای، امکان تولید انواع مختلف فرآورده ها، ماندگاری بالای محصولات، محبوبیت بالا در بین شیر‌های گیاهی، امکان غنی سازی با امگا ۳ و آهن و امکان استفاده از تفاله به عنوان گوشت گیاهی یا در خوراک دام از جنبه‌های کاربردی و نوآوری ایده شیر جو فراسودمند است.

نظر شما