شناسهٔ خبر: 54279676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم افزایش می‌یابد

شیراز-ایرنا-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم گفت: موافقت اولیه برای افزایش رشته‌های مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

کوروش سرورزاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره در جلسه نماینده جهرم با ریاست دانشگاه آزاد کشور، افزود: موافقت اولیه با راه‌اندازی رشته‌های مقطع کارشناسی: آموزش ابتدایی، مدیریت، حسابداری،‌حقوق، روانشناسی و فناوری اطلاعات، انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین در ادامه این جلسه با ایجاد کارشناسی ارشد روان‌شناسی اجتماعی و دکتری در دو رشته فیزیولوژی ورزشی و جامعه‌شناسی ورزشی موافقت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برای تعیین تکلیف واگذاری زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی به فرودگاه جهرم با اشاره به  جلسه‌ای با حضور دکتر صابونی، رئیس اداره املاک و مستغلات سازمان دانشگاه آزاد اسلامی، فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی جهرم، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد حدود ۸۶ هکتار از اراضی شهرک دانشگاه امام مهدی(عج)، که در مسیر باند فرودگاه می‌باشد به فرودگاه جهرم واگذار شود. همچنین حدود ۶۸ هکتار باقی مانده از زمین‌های سایت شهرک دانشگاه امام مهدی (عج)، در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار گیرد.
وی اظهار کرد: بر اساس توافقات انجام‌شده همچنین مقرر شد زمین مرکز مطالعات کشاورزی واحد جهرم که در جنوب شهر جهرم در منطقه‌ای مشهور به گردنه میل واقع است، به نام دانشگاه آزاد اسلامی انتقال یابد.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما