شناسهٔ خبر: 54278922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

امید نمازی:

آسان گرفتن آمریکا اشتباه است

امید نمازی، مربی سابق تیم ملی گفت: اسکوچیچ قطعا لیاقت حضور در تیم ملی را دارد و نشان داده می‌تواند در جام جهانی هم خوب کار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید نمازی، مربی اسبق تیم ملی درباره شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی گفت: برخلاف اظهار نظر اکثر کارشناسان به نظر من گروهی که ایران در آن قرار گرفته با وجود انگلیس، آمریکا و یک تیم اروپایی اتفاقا خیلی سخت است. اگر بخواهیم با گروه دیگر تیم‌های آسیایی قیاس کنیم شاید کمی ساده‌تر باشد ولی در کل ساده نیست و این گروه به نوبه خودش می‌تواند بسیار سخت باشد. به خصوص که انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی است، آمریکا بهترین نسل تاریخ فوتبالش را دارد و تیمی جوان و دونده هستند. مطمئنا تیم آخر هم می‌تواند تیم قدر و بسیار خوبی باشد.

او افزود: از نظر کیفیت بازیکن‌ها اگر نگاه کنیم تیم فعلی یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایران است. شاید بعد از بازیکنان دوره ۹۸ این یکی از بهترین نسل‌هاست و اگر از آن بهتر نباشد چیزی هم کم ندارد. در زمان کی‌روش هم بچه‌ها کیفیت خیلی خوبی داشتند ولی به نظرم میانگین سنی تیم کمی بالا بود ولی کیفیت بسیار خوبی داشت و توانست به موفقیت‌های زیادی برسد و دو دوره در جام جهانی حضور داشته باشد.

برای خواندن متن کامل این مصاحبه، اینجا کلیک کنید.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما