شناسهٔ خبر: 54278227 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرار صهیونیست‌ها به شلیک چند گلوله

منابع خبری گزارش دادند که نظامیان صهیونیست پس از یورش به جنین با مقاومت و مقابله مسلحانه فلسطینی های ساکن شهر مجبور به فرار و عقب نشینی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، نیروهای رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز جمعه به شهر جنین یورش بردند که با پاسخ و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت فلسطین مواجه و مجبور به فرار شدند. 

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به شهر جنین یورش بردند و جوانان و گروه های مقاومت در درگیری مسلحانه آنها را هدف قرار دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از این درگیری و تیراندازی به سمت آنها با خفت و بدون اینکه موفق به بازداشت کسی شوند از شهر جنین عقب نشینی کردند.

پایگاه خبری «معا» فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد که ده ها خودروی زرهی رژیم صهیونیستی حامل نظامیان اشغالگر به شهر جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و اهالی این شهر روی داده است و جوانان فلسطینی با حمله صهیونیست‌ها مقابله کردند.

جنین به کانون اصلی درگیری‌های مقاومت فلسطین با اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی به تازگی از احتمال حمله نظامی گسترده به این شهر برای وارد کردن «ضربه های سخت» به مقاومت فلسطین خبر داده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه یورش و تجاوز به کرانه باختری سحرگاه جمعه در دو عملیات جداگانه چهار فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند. 

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر یک فلسطینی را در یکی از ایست بازرسی های خود در منطقه «باب العامود» دستگیر کردند. 

نظامیان رژیم موقت صهیونیست همچنین به شهر «سیلوان» در جنوب مسجد الاقصی یورش بردند و سه فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر دیروز پنجشنبه نیز ۲۴ فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کردند.

شهرک نشینان صهیونیست همچنین پنجشنبه شب با حمایت نظامیان صهیونیست به شهرک «حراره» واقع در جنوب نابلس حمله کردند.

بنابراین گزارش، درگیری های شدیدی میان ده‌ها فلسطینی و نیروهای رژیم اشغالگر و شهرک نشینان به وقوع پیوست و صهیونیست‌ها برای پراکنده کردن جوانان فلسطینی از گلوله و گاز اشک آور استفاده کردند.

هلال احمر فلسطین بامداد چهارشنبه اعلام کرده بود در پی یورش نظامیان صهیونیست به شرق نابلس ۸۰ فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما