شناسهٔ خبر: 54278056 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

افزایش ۷۲ درصدی ابتلای کودکان آمریکایی به کرونا

فارس

براساس آمار آکادمی اطفال آمریکا، شمار موارد ابتلای کودکان به ویروس کرونا طی دو هفته گذشته با بیش از ۷۲ درصد افزایش مواجه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از سی‌جی‌تی‌ان،  بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط آکادمی اطفال آمریکا (AAP) و انجمن بیمارستان کودکان، موارد کووید-۱۹ در میان کودکان برای شش هفته متوالی افزایش یافته است.

ابتلای بیش از ۱۰۷ هزار کودک به  کووید-۱۹ در هفته منتهی به ۱۹ می گزارش شده است که نسبت به دو هفته قبل ۷۲ درصد افزایش داشته است.

براساس آخرین گزارش آکادمی اطفال آمریکا (AAP) و انجمن بیمارستان کودکان که ماه گذشته منتشر شد، از زمان شروع همه‌گیری، نتیجه آزمایش بیش از ۱۳ میلیون کودک در ایالات متحده برای COVID-۱۹ مثبت شده‌ است.

دولت آمریکا هشدار داده است که این کشور ممکن است در پاییز و زمستان شاهد ۱۰۰ میلیون ابتلا به کرونا و موج قابل توجهی از مرگ و میر باشد. چندین کارشناس بر سر این موضوع توافق دارند که موج چشمگیری در پاییز و زمستان امسال از راه خواهد رسید چرا که تأثیر واکسن‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که محدودیت‌ها کم شده است و انواع ویروس که قادر به دور زدن سیستم ایمنی هستند در حال انتشار هستند.

نظر شما