شناسهٔ خبر: 54277983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه: خدمت به محرومان از اهداف اصلی دولت سیزدهم است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه یکی از دغدغه های اصلی رئیس جمهور را رفع مشکلات مردم و زندگی توام با آرامش آنها دانست و گفت: خدمت به مردم و به ویژه محرومان جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «بهمن امیری مقدم» جمعه شب در جمع مردم بخش گهواره از توابع شهرستان دالاهو استان کرمانشاه، به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و اعضای دولت به استان خبر داد و افزود: تاکنون چندین جلسات کاری پیش از سفر انجام شده و پروژه های بسیار خوبی برای تصویب در این سفر نهایی شده است.

وی توضیح داد: با تصویب این پروژه ها و تخصیص اعتبارات لازم، شاهد شتاب گرفتن روند توسعه استان خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: در جلسات پیش از سفر رئیس جمهور، پروژه های بالای ۵۰ درصد با نگاه مثبت آیت الله رئیسی و مجموعه دولت برای تخصیص اعتبار به تصویب رسید که این موضوع مهم می تواند به رشد و توسعه هرچه بیشتر استان کمک شایانی کند.

امیری مقدم، در ادامه سخنانش از همکاری و همراهی مردم شهرستان دالاهو و به خصوص سادات این شهرستان قدردانی کرد و گفت: مردم این منطقه لایق بهترین خدمات هستند و ما تلاش می کنیم مشکلات آبرسانی، گازرسانی و سایر موضوعات به زودی برطرف شود.

وی همچنین از پیگیری های مشکلات مردم توسط نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: ظرفیت نمایندگان استان در راستای رفع مشکلات منطقه بسیار خوب است و ما از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استان استفاده می کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه همچنین با بیان اینکه در استان وضعیت گازرسانی مطلوب است، تصریح کرد: در برخی نقاط اما گیر اساسی داریم و از شرکت گاز می خواهیم برای گازرسانی به این منطاق تلاش کند.

امیری مقدم، حق مردم استان را برخورداری از نعمت گاز، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، رفاه و زندگی مطلوب و خوب دانست و افزود: وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آنها است.

روستاهای گهواره روز جمعه گازدار شدند

آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۴ روستای شهرستان دالاهو با حضور بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مجتبی بخشی پور، نماینده مردم شریف اسلام آباد غرب و دالاهو و مدیران کل جهاد کشاورزی، گاز، آب و فاضلاب استان و مدیرعامل آب منطقه ای غرب در روستای جاماسب بخش گهواره برگزار شد، ۱۴ روستا با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان از نعمت گاز برخوردار شدند.

همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰ روستای دالاهو هم با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان آغاز شد.

شهرستان دالاهو با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما