شناسهٔ خبر: 54277939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

غرق شدن مرد آملی در رودخانه خروشان سرخ‌کلا دشت‌سر + تصاویر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به انحراف خودروی پراید و وقوع آتش‌سوزی، گفت: پیکر یک مرد آملی جمعه شب از رودخانه روستای سرخ‌کلا بخش دشت‌سر از آب بیرون کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یک مرد ۵۴ ساله شامگاه جمعه در رودخانه روستای سرخ‌کلا غرق شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در روز جمعه عملیات متعددی توسط مأموران آتش‌نشانی این شهرستان انجام شد که دو حادثه مهم در این بین جای داشت.

روح‌الله اسماعیلی افزود: پس از تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش غرق شدن یک نفر از اهالی روستای سرخ‌کلا در رودخانه اعلام شد.

وی تصریح کرد: ۱۱ نفر از نیروهای امدادی ایستگاه مرکزی به محل حادثه واقع در روستای سرخ‌کلا، جاده قدیم آمل به بابل برای تجسس راهی محل حادثه شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به تلاش فراوان عوامل امدادی، پس از ساعاتی جسد فرد غرق شده پیدا شد، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرم سال و افزایش دمای هوا، افراد از شنا کردن در رودخانه‌های خروشان، ناآشنا و استخرهای عمیق خودداری کنند.

انحراف و آتش‌سوزی خودروی پراید در منطقه کنسی

این مسؤول با اعلام دیگر حادثه روز جمعه، اظهار کرد: پس از تماس شهروندان آملی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش انحراف خودروی پراید انجام شد.

اسماعیلی با اعلام اینکه این حادثه عصر جمعه در روبروی روستای کنسی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با منحرف شدن از مسیر خود خارج شده و به مغازه‌ای برخورد شدید داشت.

وی بیان کرد: پس از آتش‌سوزی این خودرو، زبانه‌های آتش به مغازه مجاور سرایت کرد.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: تیم عملیاتی آتش‌نشانی با حضور به موقع در حادثه، کنترل و ایمن‌سازی محیط، عملیات جداسازی خودرو از محیط تجاری را انجام دادند و از تشدید حادثه جلوگیری کرده و آتش‌سوزی شدید را اطفا کردند.

این مسؤول گفت: این حادثه تلفات انسانی و جانی نداشت.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ع/م

نظر شما