شناسهٔ خبر: 54277182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

صعود ملوان بندرانزلی و مس کرمان به لیگ برتر

صاحب‌خبر -

صعود ملوان بندرانزلی و مس کرمان به لیگ برتر سرانجام رقم خورد تا هواداران دو تیم پس از سالها شاهد حضور تیم‌های خود در لیگ برتر باشند.

انصاف ورزشی: دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان با نتایجی که در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال ایران کسب کردند، توانستند صعود خود را به لیگ برتر قطعی کنند.

ملوان پس از ۶ سال و مس کرمان پس از ۸ سال موفق به بازگشت به لیگ برتر شدند.

«فوتبالی» در گزارشی از هفته سی و دوم نوشت:

 «هفته سی‌ودوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت 19 امروز (جمعه)، با هفت دیدار همزمان آغاز شد.

در مهم‌ترین بازی هفته، مس کرمان میهمان شهرداری آستارا بود و با تساوی صفر – صفر متوقف شد. ملوان بندر انزلی هم که در رتبه دوم ایستاده، در خانه ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

اتفاق مهم این هفته اما توقف آرمان گهر سیرجان بود. شاگردان قاسم شهبا در تهران مقابل سایپا به میدان رفتند که این مسابقه با تساوی یک – یک به پایان رسید.

این نتیجه، امتیازات آرمان گهر را به عدد 58 رساند و امید نماینده سیرجان را برای صعود به لیگ برتر ناامید کرد. تیم‌های مس کرمان و ملوان نیز به ترتیب 66 و 65 امتیازی شدند و در جایگاه‌های اول و دوم باقی ماندند. توقف آرمان گهر نیز صعود این دو تیم را به لیگ برتر قطعی کرد.

مس کرمان در سال 1393 راهی لیگ یک شد و هشت سال برای بازگشت به لیگ برتر جنگید تا امسال توانست این رویا را تحقق بخشد. ملوان بندر انزلی نیز در فصل 95-1394 به لیگ دسته اول سقوط کرد و پس از شش سال، حسرت صعود به لیگ برتر را پایان یافته می‌بیند.»

انتهای پیام

نظر شما