شناسهٔ خبر: 54276897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رتبه تک‌رقمی بگیریم، شاهکار کردیم؛

عبدی: پرسپولیس و تراکتور هم در اصفهان نبرده بودند

هافبک نساجی تاکید کرد امیدوار به کسب پیروزی در هفته پایانی مقابل تراکتور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی در خصوص شرایط نساجی عنوان کرد: خوشبختانه در سه مسابقه گذشته عملکردی ارائه دادیم که با وجود غیبت چند بازیکن و تغییراتی که داشتیم، توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و از همه آنها امتیاز بگیریم. پس از دو روز استراحت هم امروز تمرینات‌مان را آغاز کردیم تا آماده دیدار با تراکتور شویم.

او با اشاره به دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن ابراز کرد: شاید حریف ما موقعیت‌های بیشتری داشت، اما کیفیت فرصت‌های ما بهتر و خطرناک‌تر بود ولی با این حال خدا را شکر بازنده نشدیم و روند خوبی که در دو هفته گذشته داشتیم را حفظ کردیم تا در وضعیت خوبی به دیدار هفته آخر لیگ برسیم.

هافبک نساجی ادامه داد: حق ما و ذوب‌آهن همان یک امتیاز بود که رقم خورد. ضمن اینکه در نظر بگیرید در همین چند هفته گذشته پرسپولیس و تراکتور نتوانسته بودند در اصفهان برنده شوند و نباید از ما که تغییراتی در تیم داشتیم، توقع بردهای پشت سر هم به وجود بیاید. ما همه توان‌مان را می‌گذاریم تا نتیجه بگیریم و امیدوارم هواداران مثل همیشه از ما حمایت کنند.

عبدی در خصوص دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل تراکتور عنوان کرد: امسال یکی از کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر بودیم که توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و به نظرم اگر بتوانیم رتبه تک‌رقمی بگیریم، شاهکار کردیم. می‌توانیم با پیروزی برابر تراکتور این شانس را داشته باشیم ولی البته بستگی به نتایج دیگر حریفان ما دارد. با این حال مثل همه بازی‌ها مقابل تراکتور کار می‌کنیم تا فصل را با برد به پایان ببریم.

برچسب‌ها:

نظر شما