شناسهٔ خبر: 54276697 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

شهدا درس آزادی، از خودگذشتگی و ولایتمداری به همگان دادند

حجت الاسلام شیرازی گفت: شهدا با شهادت خود درس آزادی، ایثار، از خودگذشتگی و ولایتمداری را به همگان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» امروز جمعه(6 خرداد) در آیین تشییع شهید «احسان قدبیگی» در مصلی بیت المقدس اراک، ضمن تبریک و تسلیت به مردم مومن و شهید پرور استان مرکزی و خانواده این شهید والامقام گفت: شهید احسان قدبیگی از دانشمندان جوان ایرانی بود که در سانحه ای به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود، افزود: امام علی(ع) می فرمایند: بهشت هشت درب دارد و یکی از این درب‌ها ویژه جهاد است و این درب به روی هر کسی باز نمی شود و ویژه اولیای الهی و دوستان ویژه خداوند است.

 

وی به حضور گسترده مردم انقلابی و شهید پرور شهر اراک در تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر اشاره کرد و ادامه داد: شهدا با شهادت خود درس آزادی، ایثار، از خودگذشتگی و ولایتمداری را به ما می هند و همه باید با الگو گیری از این دلیر مردان در راستای آبادی و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم.

 

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه وقتی یک انسانی وارسته به کمال می رسد و خداوند باب شهادت را برای او باز می کند، دوستان و اقوام به او تبریک می‌گویند، ادامه داد: این شهید عزیز در جوانی به شهادت رسید و با ایمان به خدا و صبر و تلاش راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه خیلی ها دوست داشتند شهید شوند اما این سعادت نصیبشان نشد، گفت: شهادت را به نام انسان‌های صالح، عارف، وارسته و وابسته به خداوند ثبت می‌کنند.

پایان پیام/177

نظر شما