شناسهٔ خبر: 54275151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هری کین: امیدوارم تا حد ممکن در جام‌جهانی گلزنی کنم

مهرداد میرزایی

قهرمانی در جام جهانی تنها چیزی نیست که در ذهن هری کین است، او قصد دارد رکورد گلزنی وین رونی در انگلیس را در قطر بشکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، هری کین امیدوار است بتواند رکورد گلزنی وین رونی در تیم ملی فوتبال انگلیس را در جام جهانی بشکند. کین در ۶۹ بازی برای انگلیس ۴۹ گل به ثمر رسانده است و امید اول گلزنی انگلیس در جام جهانی است.

مهاجم تاتنهام با وجود انجام ۵۰ بازی بین المللی کمتر از اسطوره منچستریونایتد، اکنون تنها ۴ گل از رکورد سه شیر رونی فاصله دارد. در واقع، کین به طور میانگین ۰.۷ گل در هر بازی برای کشورش به ثمر رسانده است، در حالی که  میانگین گلزنی رونی در تیم ملی انگلیس ۰.۴۵ گل زده در هر بازی است.

کین همچنین فصل موفقی را در سطح باشگاهی سپری کرد و با ثبت ۱۷ گل و ۹ پاس گل در لیگ برتر به تیم آنتونیو کونته کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

هری کین درباره حضور در جام جهانی گفت: در آخرین جام جهانی ما به نیمه نهایی رسیدیم که  بهترین عملکرد ما طی ۳۰ سال پیش است. جو در کل کشور فوق العاده بود و تنها یک گام کم آوردیم تا به فینال برسیم. من مشتاقانه منتظرم در جام جهانی قطر این اتفاق رخ دهد چون ما یک مربی واقعا خوب و یک تیم واقعا خوب داریم. ما به خوبی برای این جام جهانی آماده شده ایم و امیدوارم بتوانم رکورد گلزنی خودم را بالا ببرم و تا جایی که ممکن است گل بزنم و بتوانم رکورد وین رونی را در تیم ملی بشکنم.

کین حتی می تواند رکورد رونی را قبل از مسابقات جام جهانی بشکند. انگلیس در  لیگ ملت‌ها با آلمان و ایتالیا روبرو خواهد شد.

این بازیکن ۲۸ ساله در جام جهانی روسیه شش گل به ثمر رساند که انگلیس به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد.

انتهای پیام

نظر شما