شناسهٔ خبر: 54274071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

اسماعیل‌نژاد:بازیکنان اعتماد به نفس بالایی دارند| ملی‌پوشان با عطایی ارتباط بهتری دارند

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم با مربی ایرانی ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و این موضوع در عملکرد آنان تاثیر مثبت خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ از روز یکشنبه هشتم خردادماه اردوی برون مرزی خود را در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌کند. امین اسماعیل‌نژاد پشت خط زن تیم ملی والیبال قبل از اعزام به صربستان، درباره حضور تیم ایران با یک مربی ایرانی در لیگ ملت‌ها، گفت: اکثر ملی‌پوشان از شاگردان بهروز عطایی در تیم‌های مختلف بودند و به همین دلیل دو طرف شناخت کامل و کافی از یکدیگر دارند.
اسماعیل‌نژاد در ادامه به سختی مسابقات پیش رو اشاره کرد و گفت: بچه‌ها همه از جان و دل مایه می‌گذارند، هر چند جوان و با انگیزه هستند، اما اعتماد به نفس بالایی دارند و برای کسب بهترین نتیجه راهی مسابقات می‌شوند.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: هر بازیکنی که به زمین می‌آید تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد و توانایی‌هایش را نشان دهد.
وی درباره عملکردش در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ گفت: در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتم و این فرصت نصیبم شد تا به تیم ملی دعوت شوم. حضور در تیم ملی بزرگسالان تجربه جدیدی است و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا جواب اعتماد مربیان را به بهترین شکل ممکن بدهم.

نظر شما