شناسهٔ خبر: 54273676 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبر ورزشی:

فقط مانده بود کانادا برای ما ناز کند!/ بهترین تیم آسیا را به چه روزی انداختید؟/ تیم ملی با آلومینیوم و مس رفسنجان بازی کند!

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: واقعاً باید به حال فدراسیون فوتبال ایران تاسف خورد چون به روزی افتاده که نمی‌تواند یک بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال بزرگسالانش تدارک ببیند.

صاحب‌خبر -

مهدی مناجاتی، بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا و شرایط این تیم در راه رسیدن به جام جهانی اظهاراتی را مطرح کرد.

مطلع شدید که بازی دوستانه ایران و کانادا به هم خورد؟

فقط مانده بود که کانادا ناز کند و بازی ما لغو شود! این یعنی ما دیگر آن قدرت بزرگی که در گذشته داشتیم را نداریم و اینقدر فوتبالمان رو به افول رفته که دیگر کسی حاضر نیست با ما بازی کند.

چطور؟

روزگاری ما بزرگ آسیا بودیم! شکر خدا امروز هم با تلاش فوتبالیست‌های جوان ایرانی که اکثر مهره‌های تیم ملی مان را هم همان هخا در خارج از ایران در اروپا تشکیل می‌دهند، تیم ملی مان جزو بزرگان قاره است. آخر تیمی که همیشه جزو برترین‌ها بوده چرا باید به این شرایط بیفتد؟ مسئولان باید پیگیر این موضوع باشند.

قبول دارید زمانی خیلی‌ها دوست داشتند با تیم ما مسابقه بدهند؟

بله! خیلی‌ها آرزوی شان بود فرصت کنند تا مقابل تیم ایران به زمین بروند ولی حالا به این روز افتاده ایم! ولی متاسفانه دست اندرکاران فوتبال ما فقط دنبال این هستند که جایگاه خودشان تحت تاثیر اتفاقات قرار نگیرد.

فقط مانده بود کانادا برای ما ناز کند!/ بهترین تیم آسیا را به چه روزی انداختید؟/ تیم ملی با آلومینیوم و مس رفسنجان بازی کند!

منظورتان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است؟

قبلا صندلی‌ رییس فدراسیون چرخ دار بود ولی الان مدتی است که هر کس روی آن می‌نشیند چرخش را باز میکند و صندلی را به زمین پیچ می‌کند تا مبادا از زیرش در برود. متاسفانه همه چیز فوتبال به اتاق ریاست و رسیدن از این اتاق فدراسیون به جاهای بالاتر خلاصه شده است. کسی به فکر خود فوتبال نیست.

این اتفاق و لغو بازی چه صدمه ای به تیم ملی خواهد داد؟

قطعاً صدمه میزند. وقتی یک مربی می‌خواهد تیمش را آماده حضور در یک تورنمنت کند دوست دارد بازیکنانش را در مسابقات دوستانه و تدارکاتی آزمایش کند. یا به اصطلاح می‌خواهد ببیند نفراتش در چه شرایطی هستند. نیاز به بدنسازی دارند، نیاز به کار تاکتیکی دارند و به طور کلی نیازهای تیمش را بشناسد، اما در نبود بازی دوستانه هیچ یک از این نیازها مشخص نمی‌ شود.

فقط مانده بود کانادا برای ما ناز کند!/ بهترین تیم آسیا را به چه روزی انداختید؟/ تیم ملی با آلومینیوم و مس رفسنجان بازی کند!

راهکار پیشنهادی شما چیست؟

حالا که هیچکس حاضر نیست با ما بازی کند لااقل بروید با تیم‌های لیگ برتری مسابقه بدهید تا این بچه‌ها دور هم جمع شوند. تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در این فصل خیلی خوب و قدرتی نشان دادند. میتوان با این تیم‌ها مسابقه دوستانه گذاشت تا بچه‌های تیم ملی حداقل دور هم بازی کنند و وضعیت تاکتیکی خودشان را فراموش نکنند.

حرف پایانی؟

خدا آخر و عاقبت فوتبال مان را با این مدیران و رؤسا به خیر کند.

نظر شما