شناسهٔ خبر: 54272896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصمیم ابراهیمی برای جدایی از پرسپولیس/ کادر فنی در انتظار نظر حسینی

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا ابراهیمی مدافع میانی و کاپیتان فصل گذشته گل‌گهر که در این فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان گرفته است. این بازیکن در طول فصل بیشتر نیمکت‌نشین بود و همین موضوع باعث شده تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد. این در حالی است که ابراهیمی با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری هم مواجه شده و با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، می‌خواهد در تیم دیگری بازی کند.

علی نعمتی و فرشاد فرجی دو مدافع دیگر پرسپولیس با این باشگاه قرارداد دارند و فصل بعد هم در این تیم می‌مانند ولی وحدت هنانوف دیگر مدافع پرسپولیس با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد، هنوز ماندنش قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که باشگاه اقدام به فروش این بازیکن کرده یا به صورت توافقی قرارداد هنانوف را قصد کند. مدیران پرسپولیس در این زمینه در انتظار تصمیم نهایی یحیی گل‌محمدی هستند.

سید جلال حسینی نیز وضعیت مشخصی در پرسپولیس ندارد. گل‌محمدی مدتی پیش اعلام کرد که تصمیم‌گیری برای ماندن در پرسپولیس بر عهده خود حسینی است ولی سید جلال هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. کادر فنی سرخ‌پوشان منتظر تصمیم حسینی است تا در مورد وضعیت خط دفاعی و جذب مدافعی غیر از مرتضی پورعلی گنجی تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما