شناسهٔ خبر: 54264029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز:

دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد دانش بنیان برنامه محور وارد عمل شده است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: شعار امسال با نام  تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی ، راهبرد مشخصی برای تمام مسوولان کشور محسوب می شود که دولت  سیزدهم در این زمینه به صورت برنامه محور وارد عمل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی  روز پنجشنبه در نشست  کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز افزود:  این استان دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه فعالیت های دانش بنیان و استارتاپی است بنابراین باید برای شکوفایی آن اقدام کنیم.
وی ادامه داد: اکنون ۳۱۵ شرکت دانش بنیان در استان مستقر و فعال هستند که این امر البرز را در جایگاه چهارم کشور قرار می دهد.
استاندار البرز گفت: بر این باور هستیم که البرز با توجه به ظرفیت های بالقوه در این حوزه می تواند در جایگاه دوم کشور با پایتخت رقابت کند.
وی افزود: این کارگروه باید افق و اهداف خود را در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان ترسیم کند و در این زمینه برنامه ارایه دهد.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد که این کارگروه تخصصی، نیازهای خود در رابطه با زیرساخت های لازم جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از شرکت های فعال، اعلام کند تا تدابیر اساسی اتخاذ و دنبال شود.
وی افزود: البرز هاب  فناوری های نوین کشور است بنابراین فرصت های فراوانی برای توسعه این مهم دارد چراکه در کشور شناخته شده است.

نظر شما