شناسهٔ خبر: 54252381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خشم فینالیست‌های لیگ کنفرانس از کواتس؛

داوری که قسم خورده پنالتی نگیرد! (عکس)

داور رومانیایی دیدار پایانی لیگ کنفرانس اروپا دو تصمیم بحث برانگیز در نیمه دوم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم دیدار پایانی لیگ کنفرانس اروپا دو صحنه داوری بسیار مشکوک داشت. ایستوان کواتس، داور رومانیایی دیدار رم و فاینورد در هیچ کدام  از این دو صحنه، اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع موجب اعتراض شدید اعضای دو تیم شد.

اولین صحنه مشکوک در نخستین دقایق نیمه دوم، مقابل دروازه رم رخ داد. توپ در این صحنه بعد از اصابت به تیر، با دست مدافع رم هم برخوردی داشت؛ فاینوردی ها در این صحنه به‌شدت اعتقاد به پنالتی داشتند ولی کواتس اعتقادی به خطا نداشت. تصمیم او بعد از بازبینی صحنه در VAR هم تغییر نکرد تا اولین صحنه مشکوک داوری فینال را شاهد باشیم.

تنها چند دقیقه بعد، داور رومانیایی فینال لیگ کنفرانس اروپا دومین تصمیم بحث برانگیز را اتخاذ کرد؛ تصمیم او این بار به ضرر رم و به سود فاینورد بود که باعث شد تیم هلندی از یک پنالتی مسلم فرار کند.

آبراهام در صحنه یاد شده می رفت وارد محوطه جریمه حریف شده و با دروازه بان تک به تک شود؛ مدافع حریف اما پیش از ورود او به داخل محوطه جریمه، دستش را گرفته و او را از توپ دور کرد. مهاجم رم می توانست در این صحنه، نمایش بهتری برای قانع کردن داور جهت اعلام پنالتی داشته باشد اما صحنه واضح تر از این حرف ها بود که به چنین کاری نیاز باشد. کواتس در عین ناباوری در این صحنه هم پنالتی اعلام نکرد تا خشم مورینیو را کنار زمین برانگیزد.

برچسب‌ها:

نظر شما