شناسهٔ خبر: 54251977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با برنا

مجیدی از ابتدای فوتبالش کاریزما داشت/ آقای گل هم باید از استقلال باشد

مهاجم اسبق آبی‌های تهرانی در جدیدترین گفت‌وگوی خود از انتقادات نسبت به استقلال،‌ اوضاع فعلی این تیم و آینده آبی‌ها صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

بهمن طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی این هفته آبی پوشان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: استقلال قهرمانی را به دست آورده اما تمام تلاش خود را می‌کند تا رکوردها را هم به خود اختصاص دهد. این مساله در بازی مقابل مس هم مشهود بود.

پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی از همان ابتدا کاریزما داشت و بین هواداران محبوب بود. او همان مسیر را ادامه داد و حالا با این قهرمانی حسابی خودش را در دل مردم جا کرده است.

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره نمایش مهاجمان تیم گفت: عملکرد ژستد و رمضانی را اگر بخواهیم از بیرون بررسی کنیم باید به این نکته اشاره شود که وقتی لباس استقلال را بر تن می‌کنی باید تمام تلاش خود را برای آقای گل شدن انجام دهید. اصلا باید در جدول آقای گلی هم نماینده استقلال اول باشد اما به طور کلی فکر می‌کنم سرمربی از عملکرد بازیکنان راضی است و به نظر می‌رسد هر دو بازیکن در قالب تاکتیک‌های تیمی خوب و موفق کار کرده‌اند.

طهماسبی درباره انتقاد از سبک بازی استقلال نیز افزود: مجیدی در دو نوبت گذشته تیم تماشاگرپسندی در اختیار داشت و بازی استقلال در آن دو دوره هیجان‌انگیز بود اما نتوانست موفقیت به دست آورد و قهرمانی‌ها از دست رفت. تیم مجیدی آن زمان خوب گل می‌زد و خوب گل می‌خورد. او امسال اما ساختار دفاعی تیم را درست کرد و فهمید تیمش ابتدا نباید گل بخورد و سپس به سراغ گلزنی برود. به نظرم فرهاد راه انتقادها را بسته و به زودی فوتبال تماشاگرپسند هم به کار خود اضافه می‌کند کما اینکه استقلال در چند بازی اخیر هم نمایش خوبی داشته است.

طهماسبی درباره ستاره امسال استقلال گفت: تمام بازیکنان این تیم خوب بازی می‌کنند. مجیدی برای تیم ساختار خوبی ایجاد کرده و هر کسی به ترکیب اضافه شود ستاره می‌شود اما به طور کلی این تیم یک ستاره را نداشت. آینده؟ امسال مدیریت باشگاه آرامش بسیار خوبی به باشگاه اضافه کرده چیزی که سال‌ها در این باشگاه خالی بود و هر سال به وفور در این تیم حاشیه مشاهده می‌شد. برای فصل آینده به نظرم مجیدی بهترین نفر برای سرمربیگری است و به دنبال نفرات مورد نیازش هم خواهد رفت.

وی در پایان با اعلام اینکه استقلال در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد هم گفت:‌ استقلال به مدافع وسط نیاز دارد. تعداد نفرات این تیم در آن پست کافی نیست. از زمانی که مرادمند و یزدانی رفتند ما تنها یک مدافع جذب کرده‌ایم. باید اسکلت تیم حفظ شود. به هافبکی که موقعیت های گل زیادی برای آبی‌ها بسازد نیاز داریم و یک مهاجم ششدانگ هم باید به این تیم اضافه شود.

انتهای پیام//

نظر شما