شناسهٔ خبر: 54251636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اعلام زمان دیدارهای هفته ۲۹ و ۳۰ لیگ برتر

با اعلام سهیل مهدی سه بازی باقی‌مانده هفته بیست و نهم، روز هشتم خردادماه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، هفته بیست و نهم در حالی قرار بود روز گذشته به‌طور کامل با برگزاری هشت مسابقه برگزار شود که آلودگی هوا در شهرهای مختلف کشور و گرد و غبار سبب شد تا تنها دو دیدار استقلال و مس در رفسنجان و ذوب‌آهن و نساجی در اصفهان برگزار شود.

مسابقات روز گذشته به امروز موکول شد، اما آلودگی هوا و لزوم برگزاری همزمان چند مسابقه سبب شد تا دیدار شهرخودرو مقابل پرسپولیس در آزادی، سپاهان مقابل فولاد در اهواز و هوادار در تهران مقابل گل‌گهر سیرجان به تعویق بیفتد.

اما از سوی دیگر با اعلام سازمان لیگ شرایط برای برگزاری سه مسابقه در اراک، مسجد سلیمان و تبریز فراهم بود تا دیدار تراکتور مقابل فجر، نفت مسجد سلیمان مقابل نفت آبادان و آلومینیوم مقابل پیکان برگزار شود؛ سه دیداری که منجر به قطعی شدن سقوط فجر و شانس بالای مسجد سلیمان برای بقا در لیگ بیست و دوم شد.

با این حال همچنان سه مسابقه از هفته بیست و نهم باقی‌مانده که هم در سرنوشت نایب قهرمانی تاثیرگذار است، هم برای تعیین تیم چهارم جدول و هم دیگر تیم سقوط کننده به دسته اول.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از برگزاری بازی‌های امروز در گفت‌وگویی که با برنامه شب‌های فوتبالی داشت، از هشتم خردادماه به‌عنوان زمان برگزاری این سه مسابقه یاد کرد.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری هفته پایانی (سی‌ام مسابقات) اعلام کرد که دو سناریو برای برنامه ریزی این هفته وجود دارد که یکی برگزاری مسابقات در فیفادی است و یکی بعد از فیفادی. مهدی در این زمینه بیان کرد که در صورت تعیین کننده نبودن مسابقات هفته پایانی، از باشگاه‌ها خواهش می‌کند که بدون ملی‌پوشان‌‎شان در فیفادی بازی کنند.

در واقع اگر بازی‌های هفته بیست و نهم تیم‌های سقوط کننده و بالایی جدول را مشخص کند، بازی‌های هفته سی‌ام در تاریخ ۱۶ خردادماه بدون حضور ملی‌پوشان برگزار خواهد شد و درغیر این صورت بازی‌ها در تاریخ ۲۴ و ۲۵ خردادماه برگزار می‌شود.

منبع: ورزش3

برچسب‌ها:

نظر شما