شناسهٔ خبر: 54251532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شلیک نجات‌بخش تیتو به قیمت گل(عکس)

مهاجم سودانی پیکان روز خوبی را در اراک سپری کرد و زمینه ساز گل تیمش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حضور دو بازیکن سودانی در فوتبال ایران سر و صدای زیادی به پا کرد. دو بازیکن ملی‌پوش که قرار بود برای شهر خودرو در لیگ برتر به میدان بروند اما برخی مشکلات سبب شد تا آنها بدون ثبت قرارداد رسمی، از این تیم جدا شوند.

یکی از این دو بازیکن به نام تیتو اوکلو پس از مدتی بر سر تمرینات پیکان حاضر شد تا چنانچه نظر مثبت مجتبی تقوی را به‌دست بیاورد، به جمع خودروسازان اضافه شود که این اتفاق نیز رخ داد و تیتو با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

این بازیکن در دو دیدار قبلی پیکان برابر پرسپولیس و سپاهان در دقایق پایانی وارد زمین شد و نتوانست برای تیمش تأثیرگذار باشد اما بالاخره پرنده خوشبختی در اراک بر روی شانه‌های این مهاجم سودانی نشست و او توانست گوشه‌ای از توانایی‌هایش را به‌نمایش بگذارد.

او که از دقیقه 68 جانشین ابراهیم صالحی شده بود، در متن موقعیت‌های خطرناک پیکان برای رسیدن به گل تساوی قرار داشت و سه فرصت خوب گلزنی را روی دروازه پورحمیدی خلق کرد.

هر چقدر که اوکلو در فرصت‌های نخست بدشانس بود اما بالاخره تلاش و ممارست او به نتیجه رسید و گل تساوی خودروسازان روی شوت او به‌دست آمد.

در دقیقه 78 یک پاس پشت مدافعین به تیتو اوکلو رسید و این بازیکن با فراری تند و تیز با پورحمیدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی با توجه به اینکه مهاجم سودانی در گوشه محوطه جریمه قرار داشت، کار سختی برای باز کردن دروازه پیش روی خود می‌دید.

با این وجود، تیتو ضربه محکمش را به سمت دروازه زد که پورحمیدی این توپ را دفع کرد و ریباند این شوت محکم مقابل پیمان رنجبری قرار گرفت و این بازیکن با شوتی دقیق، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

بدین‌ترتیب تیتو اوکلوی سودانی در سومین دیداری که برای پیکان به بازی رفت، توانست روی گل تیمش تأثیرگذار باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما