شناسهٔ خبر: 54249849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طبس در توسعه خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا(ع) بررسی می‌شود

گروه استان‌ها- تولیت استان قدس رضوی به منظور شرکت در یادواره شهدای طلبه و روحانی طبس و بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهر در توسعه خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) عصر امروز وارد شهرستان طبس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس گلشن، تولیت آستان قدس رضوی در بدو ورود به طبس گلشن در راه آهن این شهر مورد استقبال  قناعت  استاندار خراسان‌ جنوبی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان طبس قرار گرفت.

حجت الاسلام مروی  به منظور شرکت در یادواره شهدای طلبه و روحانی طبس و بررسی ظرفیت ها و توانمندی های این شهر در توسعه خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)  به شهرستان طبس سفر کرده است. 

زیارت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، دیدار با مردم، خانواده شهدا، امام جمعه، مدیران و مسئولان شهرستان، غبارروبی مضجع مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ص)، بازدید از پروژه های فرهنگی و اجتماعی در جهت توسعه توانمندی های این شهرستان در خدمت به زائران امام رضا(ع) بخشی از برنامه های تولیت آستان قدس رضوی در این سفر دو روزه  است

ادای احترام تولیت آستان قدس رضوی به مقام شامخ شهدا

تولیت آستان قدس رضوی   واستاندار خراسان جنوبی  با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. قناعت در معیت  حجت الاسلام مروی در گلزار شهدا واقع در آستانه مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس حضور یافت. حضور در گلزار شهدا، نخستین برنامه تولیت آستان قدس رضوی در سفر دو روزه به شهرستان طبس بود.

انتهای پیام/250/ح

نظر شما