شناسهٔ خبر: 54247729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رونمایی از لیست خرید جذاب گل محمدی/ پرسپولیس کهکشانی با جذب ۴ لژیونر و ۵ بازیکن داخلی!

پرسپولیس قصد دارد پر قدرت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حاضر شود.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و با وجود مشکلات فراوان داخلی در نهایت بعد از ۵ فصل با شکوه نتوانست هیچ جامی بالای سر ببرد و همین موضوع با توجه به انتظارات بالایی که از این تیم وجود دارد باعث شد لقب ناکام بگیرد و از همین رو عزم سرخپوشان برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده و بازگشت به عرصه قدرت جزم شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی فهرست پر و پیمانی برای پنجره تابستانی تیمش در نظر گرفته و به باشگاه تحویل داده است و تاکید کرده تمامی این نفرات را برای فصل بعد در تیمش نیاز دارد. فهرستی که با برخی از آنها توافق نهایی صورت گرفته و برخی دیگر در آستانه توافق هستند و تعدادی هم در مراحل ابتدایی مذاکرات را پشت سر می‌گذارند.

تقویت دفاع و دروازه با بیرو و پورعلی

پرسپولیس این فصل در خط دفاع و دروازه مشکلات زیادی داشت. حضور چرخشی حامد لک و احمد گوهری درون دروازه دردی از این تیم دوا نکرد و در خط دفاع هم با وجود امتحان کردن نفرات مختلف، آن انسجام چند فصل گذشته در ترکیب سرخپوشان دیده نشد و امتیازات زیادی از این بابت از دست رفت. یحیی گل‌محمدی تمرکز زیادی روی بازسازی خط دروازه و دفاعش دارد و از همین رو خواستار جذب بیرانوند و پورعلی‌گنجی شده است. دو بازیکنی که جذبشان قطعی شده و احمدرضا درویش هم در خصوص آنها چند روز قبل صحبت کرد و این دو نفر اولین خریدهای فصل جدید پرسپولیس هستند تا چهره جدیدی به فاز دفاعی این تیم بدهند و با پرسپولیس قدرتمندتری در عقب زمین از فصل بعد روبرو باشیم.

کوچ سه سپاهانی‌ از نقش جهان به آزادی

برخی از بازیکنان در ترکیب سپاهان هستند که نفرات مورد علاقه یحیی گل محمدی هستند و پیش از این هم در فهرست خرید او در پنجره‌های نقل و انتقالاتی قبلی بودند ولی حالا پروژه جذب آنها به شکل جدی‌تری دنبال می‌شود. نارضایتی از وضعیت داخلی سپاهان و نا امیدی از کسب جام با مجموعه فعلی باعث شده خیلی از نفرات این تیم تصمیم به جدایی بگیرند و سه نفر از آنها مورد توجه پرسپولیس قرار دارند و بی میل به این انتفاق نیستند.

دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنی است که پرسپولیس برای دفاع راست در نظر دارد و دانیال بازیکن محبوب یحیی در این پست است و باید دید بعد از همکاری در ذوب آهن و تراکتور، آنها در پرسپولیس هم تجربه مشترکی خواهند داشت یا نه.

سروش رفیعی، هافبک طراح سابق پرسپولیس هم یکی دیگر از نفراتی است که یحیی قصد دارد او را به این تیم برگرداند.

نفر سوم یک استقلالی سابق است که پرسپولیس فصل قبل هم به شدت دنبال جذب او بود. سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ بیستم که این فصل به دلیل حضور شهریار مغانلو بیشتر به عنوان وینگر به میدان می‌رفت گزینه مد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله است و احتمال پیوستنش به جمع سرخپوشان تهرانی بالاست.

توافق نهایی با ستاره فولادشهر

یکی از خریدهای قطعی پرسپولیس برای فصل بعد محمد خدا بنده لو از ذوب آهن است. شاگرد محبوب مهدی تارتار که با او در پیکان و ذوب آهن همراه بود حالا قرار است شاگرد یحیی گل محمدی شود. هافبک جوان تیم امید که این روزها زیر نظر مهدوی‌کیا در اردوی بازی با عراق حضور دارد بعد از بازگشت به ایران توافقات نهایی را انجام داده و جزو اولین خریدهای فصل جدید پرسپولیس خواهد بود.

دو لژیونر دیگر در تیررس یحیی

دو لژیونر دیگر به جز پورعلی‌گنجی و بیرانوند که نامشان رسانه‌ای شده هم در فهرست جذب گل محمدی قرار دارند. یکی از آنها در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و دیگری در فاز هجومی بازی خواهد کرد. تا زمانی که مذاکرات به مرحله‌ای نرسد که به توافق اولیه بیانجامد از ذکر نام این دو بازیکن معذوریم.

و یک لیگ برتری دیگر

به جز ۸ بازیکنی که درموردشان صحبت شد یک گزینه نهم هم وجود دارد که از لیگ برتر می‌آید و در مورد او هم هنوز توافقی صورت نگرفته و نمی‌توانیم از او نامی ببریم.

زکی پور وتو شد؟

میلاد زکی‌پور هم گزینه مد نظر یحیی گل محمدی است و به دلیل دریافت پیشنهاد از سرخپوشان، حاضر به تمدید با گل گهر نشده و به پیشنهاد این باشگاه جواب منفی داده است. با این وجود و با اینکه توافقاتی هم صورت گرفته است ولی اظهار نظرهای گذشته این بازیکن در زمانی که بازیکن استقلال بود علیه سرخپوشان باعث شده هواداران این تیم موضع منفی شدیدی علیه جذب او بگیرند و همین موضوع تردیدهایی در استخدام این بازیکن ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد گل محمدی قصد ندارد هزینه هنگفتی نزد افکار عمومی بابت این خرید بدهد و احتمال وتو شدن جذب این بازیکن زیاد است.

نظر شما