شناسهٔ خبر: 54247359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خشم بازیکنان رئال مادرید از تمدید قرار امباپه با پاری سن ژرمن؛ این قطاری است که فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

صاحب‌خبر -
خشم بازیکنان رئال مادرید از تمدید قرار امباپه با پاری سن ژرمن؛ این قطاری است که فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!
خبرگزاری آریا- به نظر می رسد که هواداران رئال مادرید دیگر هیچ علاقه ای به دیدن امباپه با پیراهن سفید تیم‌شان ندارند.
به گزارش آریا، روز گذشته بعد از تمرین رئال مصاحبه ای از سوی این باشگاه با بازیکنان انجام شد که اکثر آن‌ها و البته کارلو آنچلوتی در مورد قضیه امباپه صحبت کردند. طی چند هفته گذشته در مادرید این باور وجود داشت که قضیه انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو نهایی شده و پاری‌سن‌ژرمن دیگر امیدی برای حفظ او ندارد اما به نظر می رسد که پیشنهادات اغوا کننده باشگاه فرانسوی نظر امباپه را تغییر داده است؛ هرچند که خود این بازیکن در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده که پول برای او مسئله اصلی نبوده است.
کیلیان امباپه در نشست خبری بعد از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به شکل سیاستمدارانه‌ای درباره آینده خود صحبت و تاکید کرد که نمی داند طی سه سال بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. او گفت: "هفته قبل تصمیم گرفته بودم ولی در این مورد به هم‌تیمی‌هایم چیزی نگفتم. باشگاه نیز از من خواست سکوت کنم. برای رئال احترام زیادی قائلم و برای تلاشی که به خرج دادند قدردان‌شان هستم. وقتی از تصمیم اطمینان حاصل کردم، با فلورنتینو پرز (رئیس رئال) تماس گرفتم و باید شخصا به خودش اطلاع می‌دادم. او هر کاری کرد تا مرا به رئال ببرد و از وی متشکرم. بر سر جزئیات قرارداد هم توافق کرده بودیم ولی تصمیم گرفتم در پاریس بمانم. 
یک سال پیش تصور نمی‌کردم تمدید کنم و هدف دیگری داشتم ولی امروز قراردادم را رسما امضا می‌کنم و امیدوارم که تصمیم درستی باشد. دوران جدیدی در پی‌اس‌جی شروع خواهد شد و البته نمی‌دانم در آینده چه رخ خواهد داد. نمی‌دانم در سه سال پیش رو چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود."
کیلیان ام باپه تا آخرین روزهای قراردادش با پاری سن ژرمن، تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت اما در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد گرفت و حالا به نظر می رسد که رویای پوشیدن پیراهن سفید مادریدی ها برای او تمام شده است. دنی کارواخال، مدافع راست اسپانیایی رئال مادرید در این خصوص گفت: ما از تصمیم او شگفت زده شدیم چون بهترین باشگاه دنیا رئال مادرید است و وقتی رئال مادرید در می زند، نه گفتن خیلی سخت است و این قطاری است که فقط یک بار از مقابل شما رد می شود.
کریم بنزما در مصاحبه ای که با ال چرینگیتو انجام داد، بیشتر در خصوص تصمیم کیلیان ام باپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن صحبت کرد و گفت: ام باپه؟ هرکس در مورد آینده اش تصمیم می گیرد. من هم مثل همه تعجب کردم. از ام باپه عصبانی هستم؟ نه، نه. اصلاً. من روی فینال لیگ قهرمانان متمرکزم. استوری توپاک؟ نه ربطی به ام باپه نداشت، هیچ خیانتی اینجا وجود ندارد، هرکس هرکاری بخواهد انجام می دهد. تصویری حاوی پیام نبود، من عکس توپاک را گذاشتم چون دوستش دارم.
خیانت از سوی ام باپه؟ چرا؟ هرکس باید روی کار خود تمرکز کند. ام باپه یا دیگر بازیکنان دلیلی برای تماس گرفتن با من ندارند. هرکس در مورد آینده اش تصمیم می گیرد و هرکس هر کاری دلش بخواهد انجام می دهد. من عاشق رئال مادرید هستم... اینجا بهترین باشگاه دنیاست و از همه ما مهم تر است.
قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل به پایان می رسد اما مشکلی برای تمدید او وجود ندارد. به گزارش فابریتزیو رومانو، ستاره کروات مادریدی ها در پاسخ به وضعیت تمدید قراردادش با خنده گفت: من هنوز قراردادم را با رئال مادرید تمدید نکرده ام.. در حال مذاکره هستیم اما کار ام باپه را انجام نمی دهم، و امیدوارم باشگاه هم چنین کاری را با من نکند! (با خنده)
رومانو گزارش داد هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد مودریچ وجود ندارد و پس از فینال لیگ قهرمانان، قرارداد او برای 1 سال تمدید می شود. مودریچ در مورد بهترین دوستش در رئال مادرید گفت: بهترین دوست در مادرید؟ دوستان زیادی مانند لوکاس، ناچو و داوید دارم اما بهترین دوستم مارسلو است. 
از طرفی به نظر می‌رسد جدایی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن از این باشگاه قطعی شده و خبر قطع همکاری با او تا پایان این هفته به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در روزهای اخیر نام‌های بزرگ فراوانی برای در دست گرفتن هدایت پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد مطرح شده، اما هنوز هیچ توافقی در این‌رابطه صورت نگرفته است. به نظر زین الدین زیدان گزینه اول باشگاه متمول فرانسوی بود، اما او حتی به پیشنهاد امیر قطر نیز پاسخ منفی داده و احتمالا خواهان حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.
نشریه اسکای آلمان امروز در گزاشی مدعی شد نام یوواخیم لوو، سرمربی سابق ژرمن‌ها نیز در لیست پاری‌سن ژرمن قرار گرفته است. اما پاسخ او در این‌رابطه منفی بوده و یوواخیم لوو علاقه‌ای به حضور روی نیمکت این باشگاه پرستاره ندارد. این نشریه فاش کرد این سرمربی پیشنهادات بزرگ دیگری روی میز داشته و به‌زودی به یکی از آنها پاسخ مثبت خواهد داد. 
چند روز پیش مدیر برنامه آنتونیو کونته نیز اعلام کرد به احتمال فراوان این سرمربی ایتالیایی فصل بعد نیز در تاتنهام باقی خواهد ماند و بدین‌ترتیب نام او نیز از لیست گزینه‌های احتمالی پاری‌سن ژرمن خارج می‌شود. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اعطای حق رای به کیلیان امباپه برای انتخاب سرمربی جدید پاریس منتشر شده و باید دید نظر او در رابطه با نیمکت تیم چه خواهد بود.

نظر شما