شناسهٔ خبر: 54241396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

بازآماد انقلابی !

صاحب‌خبر -

این روزها در ایران چه خبر است؟ یک سرود انقلابی به صورت یک گفتمان حماسی در سراسر کشور در حال فراگیری است! جذابیت‌های معنوی آن به قدری است که از مرزهای کشور فرا رفته و صدای آن از کشمیر تا سوریه و از آنجا در برخی کشورهای آفریقایی و حتی اروپا شنیده می شود!
این سرود انقلابی «گفتمان مهدویت» را از زیر سقف گفت‌وگوهای علمی و نظری بیرون آورده به خیابان‌ها و میادین شهرها در قاب انقلاب اسلامی ارائه کرده است.
این سرود خاستگاه فکری و معنوی دهه نودی‌های انقلاب است و با کنش و جاذبه جادویی خود سه نسل انقلاب اسلامی را به دنبال خود می‌کشد.
تحلیل محتوایی این سرود خیلی مبهم ، پیچیده و گنگ نیست. روشن و شفاف می‌گوید؛ عصر ما عصر امامت و ولایت است.
این زمان صاحب دارد و باید از صاحبان غاصب آن «تبری» جست و در حوزه «تولی» به صاحب آن خود را «بهنگام» و «انقلابی» حفظ کرد.
مفاهیم بکر، بدیع و پرجاذبه این سرود نوعی بازتولید مفاهیم عمیق انقلابی بیانیه گام دوم است.
بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، چهار کلمه حق دارد که با بازخوانی آن در تحلیل سرود انقلابی «سلام فرمانده» خالی از لطف نیست.
۱- شناخت عظمت انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ بشر 
۲- شناخت عظمت راه طی شده و کارکردهای انقلاب اسلامی به عنوان زمینه‌ساز ظهور تنها منجی بشریت حضرت مهدی (عج)
۳- عظمت نقش نیروهای انقلابی و جهادی در پدیداری انقلاب اسلامی
۴- عظمت چشم‌اندازی که باید به آن برسیم که نتیجه آن بدون شک فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت است.
بیش از چهار دهه از حیات بالنده انقلاب اسلامی می‌گذرد امروز نسل چهارم انقلاب به میدان آمده است و خطاب به مولای خود صاحب الزمان (عج) فریاد می زند؛ «با این دستان کوچکم یاریت می‌کنم دعایت می‌کنم و مثل حاج قاسم سردارت می شوم». این سرود یک «عهدنامه» است که تمامی آرمان و آرزوهای چند نسل از انقلاب اسلامی را در خود جای داده است . نسل چهارم انقلاب پیام رهبری را در بیانیه گام دوم خوب دریافت کرده است. این سرود یک زلزله گفتمانی است به‌زودی به‌دلیل دربرگیری و انطباق آن با آمال و آرزوهای بشریت پنج قاره جهان را فتح خواهد کرد.
ارتش رسانه‌ای آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و بوق‌های تکراری آن در میان قارون‌های عرب سخت به وحشت افتاده‌اند و با تخطئه کودکانه و ابلهانه این سرود دارند خاک به چهره خورشید می‌پاشند.
آنها از اینکه این سرود در جایگاه «بازآماد انقلابی» در ایران، منطقه و جهان قرار گرفته است سخت به هراس افتاده‌اند، این سرود یک سرود «رهایی» و «آزادی» در قالب الهیات رهایی‌بخش ملت‌های جهان است.دشمن با تمام وجود دارد حس‌ می‌کند . این سرود به جنگ سه خصلت و کارکرد رسانه‌های کفار و مشرکین در عصر ما آمده است؛ خصلت اعراض از حق ، خصلت تکذیب حق و خصلت استهزاء حق.این سرود فقط یک «صوت» نیست .حرکات بدن به‌ویژه اشکی که بر گونه‌های زیبای این نسل به هنگام اجرا می نشیند نشان صدق و صفا در عهد و پیمانی است که انسان با خدای خود دارد.این سرود یک درک و تفسیر روحانی و معنوی از سه مفهوم «هستی» ، «تاریخ» و «انسان» است و مرز خود را با تفکر الحاد ، کفر و شرک جهانی که در سکولاریسم و لائیسم ظهور یافته ،‌مشخص می‌کند.صدای آمریکا در یک دست و پا زدن بیهوده در تخطئه این سرود می‌گوید؛ این سرود تشویق به نظامیگری و خشونت است . همین حرف از بوق‌های آنها در اروپا و در داخل تکرار شده است.از عمر کشوری به نام آمریکا ۲۳۹ سال است که می‌گذرد. مطابق تحقیقات تاریخی وبگاه usfacts آمریکا ۹۳ درصد عمر خود را در جنگ با ملت خود و ملت‌های جهان به‌سر برده و میلیون‌ها تن را در  پنج قاره به خاک و خون کشیده همین تحقیق نشان می‌دهد آمریکا فقط در سال ۱۹۳۵ تا ۱۹۴۰ در دوران رکود بزرگ بدون جنگ بوده و هیچ دهه‌ای را بدون جنگ سر نکرده است. اخیرا رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا اعلام کرده است:«هر پیشرفت نظامی که طی ۷۰ سال گذشته داشته‌‌ایم به سرعت در حال توقف است آمریکا دیگر قدرت بلامنازع جهان نیست»آمریکا با این ریخت و قیافه میلیتاریستی از یک سرود انقلابی که حکایت از آمادگی چند نسل برای دفاع از حق و دفاع از مظلوم و یاری امام زمان (عج) دارد می‌ترسد. جالب اینجاست که مایک پمپئو وزیرخارجه سابق خود را می‌فرستد به آلبانی در کمپ منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید ترور آغشته است به تروریست‌های منافق روحیه و به ملت ایران و به منتخب ملت چنگ و دندان نشان بدهد!!انگلیسی‌ها که آوازه قتل و غارت آنها در پنج قاره در قرن ۱۹ و ۲۰ گوش فلک را کر کرده است همین هفته گذشته در پارلمان خود بازی مضحک و شرم‌آور نوشتن قانون اساسی برای آینده ایران را به نمایش گذاشت.
پیام آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در واکنش به سرود انقلابی «سلام فرمانده» این است که برای حفظ سلطه خود حاضریم از بدنام‌ترین گروه‌های ضدانقلاب و حتی تروریست‌های منافق حمایت کنیم اما حقانیت ملت ایران و انقلاب اسلامی را به رسمیت نشناسیم .
سرود «سلام فرمانده» خط درگیری با دشمن و مرز نسل آینده کشور را با عناصر خواب‌زده و گیج و ویج را نشان می‌دهد.این سرود نشان می‌دهد درگیری اصلی با دشمن کجاست و به کسانی که در جنگ شناختی حنجره خود را به دشمن وام می‌دهند هشدار می‌دهد.
کاروان عظیم سرود سلام فرمانده پس از اجرای یک مانور حماسی در اغلب شهرهای ایران و کشورهای منطقه فردا به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسد. مردم ایران و جهان فردا شاهد یک همسرایی حماسی از یک سرود الهی خواهند بود که روزبه‌روز جای خود را در قلوب مسلمین جهان و آزادی‌خواهان دنیا باز می‌کند.آنچه امروز جهان استکبار را به وحشت انداخته ، این است که می‌بیند  دهه نودی‌ها در ایران با سرود «سلام فرمانده» مشغول غوطه‌وری خود در «خرد انقلابی» در بستر ادب و حماسه ایران و جهان است این پدیده را نوعی «بازآماد انقلابی» تعبیر و تفسیر می‌کند.

نظر شما