شناسهٔ خبر: 54237334 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

اینترنت قابل حمل استارلینک در راه است

ایتنا - اسپیس ایکس با ۲۵ دلار اضافی در ماه به کاربران این امکان را می‌دهد که هر از چند گاهی با ویژگی جدید قابل حمل بودن این سرویس در مکان‌های دیگر نیز از اینترنت برخوردار باشند.

صاحب‌خبر -
استارلینک اسپیس ایکس همچنان در حال گسترش مجموعه ماهواره‌های اینترنتی خود است و این سرویس فقط برای استفاده در مکان خاصی که کاربر در آن ثبت نام کرده در نظر گرفته شده است. اما همانطور که قبلا این شرکت گفته است با ۲۵ دلار اضافی در ماه، اسپیس ایکس به کاربران این امکان را می‌دهد که هر از چند گاهی با ویژگی جدید قابل حمل بودن این سرویس در مکان‌های دیگر نیز از اینترنت برخوردار باشند.

به گزارش ایتنا از باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون قابلیت Starlink for RVs به شما اجازه می‌دهد تا همین الان ثبت‌نام کنید و یک دیش برای دسترسی در نقاط دیگر دریافت کنید. اگرچه لازم به ذکر است که این سرویس برای کار در حین حرکت تنظیم نشده است و همانطور که ایلان ماسک به طور مفید اشاره می‌کند، آنتن برای ماشین شما کمی بزرگ است.

مناطقی که در لیست انتظار استارلینک هستند و یا از اولویت کمتری برخوردارند کیفیت پایین تری را دریافت خواهند کرد همچنین برخی کاهش خدمات و سرعت پایین به دلیل وجود مناطق شلوغ و در ساعات اوج مصرف است. در ارتباط با مبلغ این سرویس باید اشاره کرد که برای استفاده از قابلیت حمل‌پذیری سرویس استارلینک، مشترکین در ایالات متحده باید ۲۵ دلار در ماه پرداخت کنند. باید اشاره کرد که دیش سرویس قابل حمل هم ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

نظر شما