شناسهٔ خبر: 54236269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نجاتی: امیدوارم در قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرم/ به دنبال دوبنده تیم ملی هستم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان امیدوار است که در تورنمنت رنکینگ‌دار قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرد و بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه از نظر روحی شرایط خوبی برای کشتی گرفتن دارد، اظهار داشت: وضعیتم خوب است، خدا را شکر آماده کشتی گرفتن هستم و هم از نظر جسمی و هم روانی آمادگی لازم را برای مبارزه دارم.

وی که بعد از رفتن به وزن بالاتر، بار دیگر به 60 کیلوگرم بازگشته است، عنوان کرد: مشکل وزنی ندارم، وزنم برای 63 کیلوگرم بالا نیامد و تصمیم گرفتم که در همان 60 کیلو به کشتی‌ام ادامه بدهم. با پزشکان خوبی هم صحبت کردم تا به وزن سابق برگردم و مشکلی برایم پیش نیاید.

این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان به مدال برنز جهان رسید، در مورد حضورش در تورنمنت قزاقستان تصریح کرد: به قزاقستان اعزام خواهم شد، ان‌شاءالله بتوانم خوب نتیجه گرفته و دوباره صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

نجاتی افزود: خیلی امیدوار هستم که ان‌شاءالله به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

این کشتی‌گیر جوان قمی در مورد توقع بالایی که اکنون از کشتی ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: این توقع شاید باعث استرس جوانترها و آنهایی که برای اولین بار صاحب دوبنده تیم ملی می‌شوند، شود، ولی کشتی‌گیر باتجربه کارش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما