شناسهٔ خبر: 54236024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

باید بحث لیگ قهرمانان آسیا را به تایید نهایی برسانیم؛

مهدی: امیدوارم باران ببارد تا بازی‌ها را برگزار کنیم/ شاید تصمیماتی بگیریم که اصلاً به نفع فوتبال نیست!

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: لغو دوباره ۶ بازی امروز می‌تواند منجر به چالش‌ها و تصمیمات جدیدی شود که به نفع فوتبال نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: تیم‌های ما فشار خیلی زیادی را تحمل کردند و خیلی سخت بود که این ۲ ماه عقب افتادگی ناشی از ۲ سال کرونا را جبران کنیم. متاسفانه در هفته‌های آخر که می‌رفتیم کار را به سرانجام برسانیم و تیم ملی را آماده کنیم برای جام جهانی، ناگهان پدیده نوظهور گرد و خاک شروع شد. به واسطه حساس بودن کار، خیلی از مسابقات باید همزمان برگزار شود. 

وی در ادامه بیان داشت: فعلاً اصلا شرایط خوبی نداریم و خیلی از افراد مسنی که می‌شناسم، شرایط اورژانسی پیدا کرده‌اند. شهرهای استان خوزستان و کرمانشاه هم شرایط خوبی ندارند. در لیگ دسته دوم ۸ بازی ما لغو شد. همچین ۶ بازی لیگ برتر هم لغو شد.

مهدی درباره برگزاری بازی‌ها در امروز عنوان داشت: امیدواریم شرایط آب و هوایی کشور بهتر شود. یک سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و امیدوارم که فراگیر باشد و شهرهایی که درگیر مسابقات فردا هستند را شامل شود. فردا نزدیک‌های عصر از شهرهای میزبان استعلام خواهیم گرفت؛ اگر بتوانیم تمام بازی‌ها را فردا به طور همزمان برگزار کنیم می‌توانیم لیگ را در زمان تعیین شده به سرانجام برسانیم. در غیر این صورت دچار چالش‌ها و تصمیم‌گیری‌های جدیدی خواهیم شد که مسلما به نفع فوتبال نیست و اگر چنین اتفاقی بیافتد خوشحال نخواهیم بود.

وی نهایتاً به مسئله لیگ قهرمانان آسیا هم اشاره‌ای داشت و گفت: طبق برنامه، لیگ قهرمانان به بعد از لیگ بعدی موکول می‌شود. یعنی حدودا خرداد ماه شروع می‌شود که تا آن زمان تقریبا لیگ ما تمام خواهد شد. در چنین شرایطی ما ۲ گروه قهرمان و نایب قهرمان با یک لیگ قهرمانان خواهیم داشت. باید قبل از شروع مسابقات با همکاری کارشناسان برگزاری مسابقات و هیئت رئیسه فدراسیون این موضوع به تایید نهایی برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما