شناسهٔ خبر: 54235827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی استقلال ملاثانی: هواداران ملوان به ما سنگ و بطری پرتاب کردند/ بازیکن ما ۶ بخیه خورد

سرمربی تیم استقلال ملاثانی از رفتار تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری غیرمنتظره استقلال ملاثانی برابر ملوان در انزلی اظهار داشت: مطابق آنالیزی که داشتیم، ملوان خلأ بزرگی در عقب زمین دارد و با اینکه مدافعان این تیم جلو می‌آیند، دروازه‌بان ملوان روی خط دروازه می‌ایستد. حریف بازیکنان بسیار خوبی در کناره‌ها و بازیکنانی شوت‌زن دارد که ملوان را در هر دو بخش کنترل کردیم.

وی با تمجید از عملکرد آبی‌های ملاثانی مقابل ملوان تصریح کرد: ما فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی داشتیم و باید چهار گل دیگر می‌زدیم. ملوان در لیگ برتر با تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند و باید بداند نمی‌تواند بر همه رقبای خود غالب شود. یک بازیکن ما که در دیدار با ملوان روی زمین افتاده بود،‌ 6 بخیه خورد و به دنبال اتلاف وقت نبودیم.

سرمربی استقلال ملاثانی با بیان اینکه یک تیم در همه بازی‌ها پیروز نمی‌شود،‌ عنوان کرد: هواداران ملوان به ما سنگ و بطری آب پرتاب کردند و بدن بازیکنان ما زخم شد. متأسفانه این ذهنیت اشتباه در بسیاری از تیم‌ها وجود دارد که فکر می‌کنند تیم مقابل دشمن است. اصلاً اینگونه نیست و ما نباید زمین و زمان را با یک باخت به هم بدوزید.

اشکش با اشاره به مشکلاتی که تیمش در انزلی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، به تسنیم گفت: در فاصله 2.5 ساعت تا برگزاری بازی، پول تسویه حساب هتل را نداشتیم و بعد از مسابقه هم بلیت نگرفته بودیم. تیم ما با بدبختی به ملوان رفت و به اهواز برگشت. خیلی ارزشمند است که پول نداشته باشید و از ذات فوتبال دفاع کنید. ما بازیکنان زیادی را در طول فصل از دست دادیم و با شرایط سختی جلو می‌رویم اما نفرات ما اهل شرط‌بندی و کم‌کاری نیستند.

وی در خصوص درگیری خود با یکی از خبرنگاران، در نشست خبری بعد از مسابقه که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، بیان کرد: من حرف بدی نزدم و گفتم ما جزو غیورترین قوم‌های ایران هستیم. ما خودمان را ایرانی می‌دانیم و کسی حق ندارد به ما توهین کند. بسیاری از باشگاه‌ها که از امکانات زیادی بهره‌مند هستند، از مشکلات گلایه می‌کنند. استقلال ملاثانی هم چیزی ندارد و نمی‌نالد.

انتهای پیام/

نظر شما