شناسهٔ خبر: 54235727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پیام تشکر باشگاه نساجی از میهمان نوازی ذوب آهنی ها

باشگاه نساجی پیامی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه نساجی مازندران از مهمان‌نوازی و محبت‌های باشگاه ذوب‌آهن تشکر کرد.

‌به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، زنده نگه داشتن روح جوانمردی و پهلوانی، آنهم در فوتبال که این‌روزها بسیاری از ارزش‌ها در پیرامون ورزش رنگ باخته، به‌نوعی به‌عنوان یک جهاد فرهنگی محسوب می‌شود.

از نخستین‌روز اردوی کاروان نساجی مازندران در اصفهان به‌منظور رویارویی با ذوب‌آهن، شاهد رفتارهای حسنه‌ و شرافتمندانه‌ای از سوی این باشگاه بودیم که جا دارد مراتب سپاس را بدین‌وسیله اعلام داریم.

تکریم و استقبال از باشگاه نساجی مازندران به‌عنوان قهرمان جام حذفی ایران، چه با حضور مدیرعامل شرکت، مدیرعامل باشگاه و مدیران ارشد ذوب‌آهن با حضور در هتل محل اقامت و چه با تشکیل تونل قهرمانی از سوی بازیکنان ذوب‌آهن پیش از آغاز بازی، باعث ایجاد مهر و محبت بیش از پیش میان هواداران میلیونی باشگاه نساجی مازندران شده است.

بی‌تردید همین اتفاقات زیبا، ناخودآگاه موجب تعالی ورزش و تسری آداب رادمردی در میان جامعه خواهد شد.

باشگاه نساجی مازندران و هواداران شریف این باشگاه، طی سال‌های اخیر همواره مهمان‌نوازی خویش را نشان داده‌ و در اجرای بسیاری از مناسک، پایه‌گذار بوده‌اند و قطعاً پاسخ محبت‌های باشگاه ذوب‌آهن را به زیبایی هر چه تمام‌تر خواهند داد.

پیام تشکر باشگاه نساجی از میهمان نوازی ذوب آهنی ها

در پایان جناب آقای ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بدین‌وسیله کمال تقدیر و تشکر را از مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت، جناب آقای علی احسانی مدیرعامل باشگاه و جناب آقای مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن، اعلام داشته است. 

 

نظر شما