شناسهٔ خبر: 54235619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سلمانی: می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به عراق بزنیم؛

مهدوی‌کیا: ۲ سال از عراق کوچک‌تر بودیم اما به پیروزی رسیدیم/ با تیم المپیکی به قهرمانی آسیا می‌رویم

سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان پس از بازی تدارکاتی با عراق به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید در نشست خبری پس از دیدار با عراق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود. برنامه‌های خودمان را به خوبی اجرا کردیم. تیم عراق را هم به خوبی آنالیز کرده بودیم. با توجه به اینکه حریف از نظر سنی ۲ سال بزرگتر از ما بود، نتیجه خوبی گرفتیم و از آن راضی هستیم. یک تست خوب برای ما بود. تیم ما یک بازی دیگر دارد. این بازی به ما کمک می‌کند که با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

 
وی در ادامه بیان داشت: در تیم خودمان یک بازیکن داریم که بیش از ۲۳ سال سن دارد. این هم دلیل دارد. بازیکنان عراق متولد ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ هستند اما بازیکنان ما متولد بعد از ۲۰۰۱ است. البته این مسئله برای ما مهم نیست. ما می‌خواهیم با تیمی که به المپیک ۲۰۲۴ برویم، به مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ برویم.
 
سرمربی تیم فوتبال المپیک عنوان داشت: فیلم بازی‌های عراق را دیده بودیم که البته تغییرات زیادی نسبت به بازی‌های قبلی داشتند. می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند. یک بازی خیلی خوب شد. عراق نسبت به مسابقات اخیر خود مقابل امارات و عربستان تیم بهتری شده بود.
 
مهدوی‌کیا در پایان گفت: چهارمین باری است که خودم به عراق می‌آیم. از نظر ورزشی بازی ایران و عراق همیشه خوب بوده چرا که هر دو تکنیکی و قدرتی هستند. من قبلا هم از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر دعوت از تیم ملی ایران تشکر کردم. امیدواریم روز جمعه هم یک بازی خوب انجام شود.
 
 
همچنین یاسین سلمانی، کاپیتان تیم فوتبال امید در این باره اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برنامه‌هایمان را اجرا کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که با کم دقتی از دست دادیم. بازی خیلی خوبی بود.
 
وی در ادامه عنوان داشت: بازیکنان باکیفیتی آمده بودند. تماشاگران خوبی هم در ورزشگاه حضور داشتند که به ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان کمک می‌کند و یک شبیه‌سازی خوب انجام شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما