شناسهٔ خبر: 54235440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با توجه به آنالیز حریفان؛

دغدغه «محمدرضا گرایی» برای تکرار قهرمانی جهان و المپیک

علیرضا هنرمنش

قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان در حالی مهیای حضور در تورنمنت قزاقستان می‌شود که معتقد است راه پر فراز و نشیبی برای تکرار افتخاراتش دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با معرفی لیست مسافران اعزامی به تورنمنت رنکینگ دار قزاقستان از طرف کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، اردوی نفرات منتخب اوایل هفته جاری در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شد. بر این اساس پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، پویا ناصرپور، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری، پژمان پشتام، علی شریفی، رامین طاهری، مهدی فلاح، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی در خانه کشتی گردهم آمدند تا طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در رقابت‌های بین المللی جامبولات تورلیخانوف در شهر آلماتی قزاقستان به میدان بروند.

با توجه به حضور محمدرضا گرایی به عنوان پرافتخارترین ملی پوش کشورمان در لیست اعزام به قزاقستان، تمام نگاه‌ها به عملکرد وی در این تورنمنت دوخته شده تا پس از مدتها دوری از میادین رسمی به مصاف حریفان برود.

در همین راستا محمدرضا گرایی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: «پس از کسب مدال طلا در المپیک توکیو و مسابقات جهانی نروژ، دیگر نمی‌توانم به سادگی نسبت به میادین پیش رو و مصاف با حریفان عمل کنم. طبیعتاً کار من به عنوان قهرمان جهان و المپیک سخت‌تر شده، چراکه تمرکز حریفان روی من بیشتر شده و همه با تمام توان در برابر من به میدان خواهند آمد. به همین دلیل کار دشواری را پیش رو دارم.»

فرنگی‌کار پرافتخار وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان که هم اکنون در اردوی تیم اعزامی به قزاقستان مشغول تمرین است، شرایط خود را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به زودی باید در این تورنمنت به عنوان نخستین میدان تدارکاتی و رنکینگ دار اتحادیه جهانی بعد از مسابقات جهانی نروژ شرکت کنم که امیدوارم رفته رفته مسیر من برای تکرار مدال‌های جهانی و المپیک نیز هموارتر شود.

نظر شما