شناسهٔ خبر: 54235068 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از سوی مراکز مشاوره دانشگاه‌های صنعتی شریف و علوم پزشکی ایران انجام می‌شود؛

برگزاری کمپین دانشجویی" نه به دخانیات"

فاطمه حسین‌پور

دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی بدون دخانیات، کمپین "نه به دخانیات" را برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر حمید یعقوبی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف در این زمینه اظهار کرد: مراکز مشاوره دو دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری نهادها و سازمان‌های علمی و آموزشی، کمپین بزرگ دانشجویی «نه به دخانیات» را در هفته ملی مبارزه با دخانیات و طی روزهای ۴ تا ۱۰ خرداد سال جاری برگزار می‌کنند. 

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: شعار امسال روز جهانی نه به دخانیات، «دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما» تعیین شده است و بر همین اساس تمرکز این کمپین بر آسیب‌های وارده بر محیط زیست از سوی صنعت دخانیات است.

وی یادآور شد؛ "دخانیات و محیط زیست"، "دخانیات و دود دست دوم"، "دخانیات و سلامت جسم و روان" و "دخانیات؛ دریچه ورود به اعتیاد"، چهار محور اصلی این کمپین خواهد بود.

دکتر یعقوبی در خصوص نحوه ارسال و قالب‌های مورد پذیرش آثار گفت: دانشجویان می‌توانند آثار خود را در فضای اینستاگرام در ۳ قالب عکس، نوشته و اینفوگرافی منتشر کنند. همچنین دانشجویان اگر هنگام انتشار آثار خود از هشتگ‌های(نه به دخانیات، دخانیات و محیط زیست، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران) استفاده کنند در مسابقه شرکت داده می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: تمامی آثار ارسالی مورد بررسی داوران قرار می‌گیرد و به ۶ اثر برتر هر یک مبلغ یک میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

برگزاری کمپین دانشجویی" نه به دخانیات"

انتهای پیام 

نظر شما