شناسهٔ خبر: 54234860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پاسخ جنایت اخیر، در جولان، غزه، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی خواهد بود

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: بدون چراغ سبز آمریکا، صهیونیست ها جرئت نمی کنند یک گلوله هم شلیک کنند، قطعا ایران و مدافعان حرم پاسخ مناسب را در جولان، غزه، لبنان و سرزمین های اشغالی و کرانه باختری خواهند داد.

صاحب‌خبر -

حسین کنعنانی مقدم با اشاره به جنایات و اقدامات رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ای کشور و همچنین مدافعان حرم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی طرح هایی را با عنوان "هزاران زخم" مطرح کرده که شامل عملیات خرابکارانه، حمله به مراکز مهم و حساس ایران، تهدید هسته ای و ترور مدافعان حرم و نیروهای سپاه قدس و همچنین حمله به مقرهای نیروهای قدس و سپاه در سوریه است، البته در این رابطه عملیات متقابل و مقابله به مثل توسط ایران در مناطق مختلف انجام می شود. 

وی با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی گفت: ترور اخیر حاکی از این است که رژیم صهیونیستی در میدان عمل که غزه، لبنان و سرزمین های اشغالی است با شکست مواجه شده و برای این که افکار عمومی را از این شکست ها دور کند، سعی می کند با اقدامات ایذائی و  تروریستی فضای رسانه ها را نسبت به پرداختن به رژیم صهیونیستی تا حد بحث ترور کاهش دهد، در حالی که رژیم صهیونیستی، رژیمی کودک‌کش، نژاد پرست و اشغالگر است. 

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: با توجه به این که سربازان نیروی قدس در خط مقدم اقدامات علیه رژیم صهیونیستی هستند، طبیعتا مورد هدف و جزو بانک اهداف این رژیم هستند، قطعا ایران و مدافعان حرم پاسخ مناسب را در جولان، غزه، لبنان و سرزمین های اشغالی و کرانه باختری خواهند داد، ما میدان نبرد را رو در رو می بینیم. 

کنعنانی مقدم افزود: رژیم صهیونیستی هر اقدامی که برون مرزی انجام می دهد، قطعا با آمریکا هماهنگ می کند و نیروهای ویژه ای که اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای و مدافعان حرم می کنند، با هماهنگی با سازمان جاسوسی آمریکا و انگلیس است و بدون چراغ سبز آمریکا، صهیونیست ها جرئت نمی کنند یک گلوله هم شلیک کنند، بنابراین انگشت اتهام هم به سوی آمریکا و هم صهیونیست ها است. 

پاسخ جنایت اخیر، در جولان، غزه، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی خواهد بود

وی در پایان اظهار داشت: تروری که اخیر توسط رژیم صهیونیستی به صورت ایذائی انجام شد آن هم در آستانه سفر رئیس جمهور به عمان برای این بود که بگوید ما حضور و قدرت داریم.

 

 

نظر شما