شناسهٔ خبر: 54233119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام تبریک کاظمی‌پور به قهرمانان کشتی آلیش آسیا 

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی، قهرمانی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکتر کاظمی پور پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا در قراقستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا، در شهر اوش قرقیزستان با کسب یک طلا، چهار نقره و یک برنز در کشتی آلیش کلاسیک همچنین ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز در آلیش آزاد و کسب دو‌ عنوان قهرمانی همراه بود تا نمادی دیگر از توانمندی بانوان سرزمینم را در یک رویداد مهم رقابتی در عرصه قاره کهن به منصه ظهور برساند.

هفته گذشته که در تمرین پیش از اعزام دختران با اراده و سرافراز کشورم حضور یافتم در همکلامی با این عزیزان، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون کشتی، انگیزه بالا و حس مسئولیت برای افتخارآفرینی زیر پرچم مقدس ایران را حس کردم و بار دیگر از خداوند منان توفیق خدمتگزاری به شما عزیزترین روزگاران را آنچنان که شایسته شماست خواستار شدم.

در روزهایی که دست تجاوزگر به خون یکی دیگر از سرداران مدافع حرم آغشته گردیده دختران وطن با پاسداشت یاد و خاطره تمامی سربازان سربلند ایران اسلامی پرچم سه رنگ آزادگی و سرافرازی را به اهتزاز درآوردند تا بار دیگر ثابت کنند هیچ حریفی اراده پولادین شیر زنان وطن را به زانو در نخواهد آورد و فتح دروازه های رشادت و دلیری همچنان ادامه دارد.

خوشحالم که تلاش و پشتکار آنها با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان سرانجامی نیکو را به دنبال داشت تا همچنان به پیمودن مسیر پرافتخار ورزش بانوان، امیدوار باقی بمانیم. عنوان قهرمانی بانوان ایران در رقابت های کشتی آلیش قهرمانی آسیا را به تک تک ورزشکاران و مدال آوران، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون کشتی همچنین مردم ورزشدوست ایران صمیمان تبریک می گویم. امیدوارم همچنان بدرخشند و باعث سربلندی جامعه بانوان شوند.

مریم کاظمی پور

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام//

برچسب‌ها:

نظر شما