شناسهٔ خبر: 54232900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیئت ورزشهای همگانی گلستان:

کلاله قطب ورزش همگانی کشور می شود

مهدی باقریان

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان گلستان با اشاره به برنامه های تدوین شده برای رونق ورزشهای همگانی در کلاله گفت: به زودی این شهر قطب ورزش همگانی کشور می شود.

صاحب‌خبر -

الهه غیناقی عصر امروز در نشست هیئتهای همگانی شرق گلستان که به میزبانی کلاله و با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه هیئت ورزش های همگانی شهرستان کلاله در ماههای اخیر توانسته به خوبی پیشرفت کند، اظهار کرد: این پیشرفت ها همچنان تداوم داشته و قطعا در سال جاری به اوج خود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از همکاری فرماندار و اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با هیئت ورزشهای همگانی و برگزاری برنامه های شاخص تشکر می کنیم، افزود: به زودی و با ادامه این روند شهرستان کلاله به یکی از قطب های بزرگ ورزش همگانی کشور تبدیل خواهد شد.

فرماندار کلاله نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در سلامت جامعه، از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در پائیز سال جاری خبر داد و خاظرنشان کرد: جاده سلامت در شهر کلاله نیز با همکاری مشترک هیئت ورزش های همگانی شهرستان و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان راه اندازی خواهد شد.

فرهاد شیبک با تاکید بر توانمندیهای ورزش شهرستان کلاله، تصریح کرد: به زودی برای اولین بار در استان، شورای ورزش همگانی شهرستان با حضور ادارات و ارگانهای مرتبط با هدف اجرایی شدن برنامه های ورزشی و سلامت جامعه در کلاله تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پرداخت و گفت: انتظار است ورزشکاران طرح مردمی سازی یارانه‌ها را برای مردم تبیین کنند و با بیان فواید آن از نگرانی جامعه بکاهند.

انتهای پیام

نظر شما