شناسهٔ خبر: 54232356 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نمره قبولی برای آقای سرپرست

سهم این چهره را در قهرمانی استقلال نادیده نگیرید!

کار کردن با فرهاد مجیدی ویژگی‌های خاصی را می‌طلبد که بیژن طاهری به‌خوبی نشان داد با آنها آشنا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «ورزش سه» درحالی‌که از ابتدای فصل اسامی زیادی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی برای سرپرستی استقلال مطرح شده بود؛ در نهایت این بیژن طاهری بود که با موافقت مجیدی به‌عنوان سرپرست و مدیر تیم استقلال انتخاب شد.
پیشتر فرهاد مجیدی در مخالفت با چهره‌هایی چون ستار همدانی و محمد محمدی نشان داده بود هر کسی را به‌عنوان واسطه مدیریت و نیمکت نمی‌پذیرد.
سعید رمضانی و اصغر حاجیلو به‌همراه نصرالله عبداللهی اشخاصی بودند که در سه دوره مختلف با فرهاد مجیدی به‌عنوان سرپرست همکاری کردند.
در ابتدای این فصل نصرالله عبداللهی با وجود علاقه مجیدی به ادامه همکاری به دلیل مشغله‌های شخصی ترجیح داده بود این مسئولیت خطیر را به شخص دیگری واگذار کند.


در حالی‌که پیش بینی میشد جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست استقلال انتخاب شود این بیژن طاهری بود که با چراغ سبز فرهاد روی نیمکت استقلال نشست.
یار غار ناصر حجازی و پیشکسوت مقبول آبی‌ها که در دوره اول مربیگری مجیدی در استقلال به‌عنوان دستیار با او همکاری کرده بود، به‌خوبی از پس جمع کردن حواشی تیم بزرگی چون استقلال برآمد و در طول لیگ بیست و یکم یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های استقلال در ادوار لیگ را شاهد بودیم.
مرد همیشه آرام آبی‌ها در بازی برابر مس رفسنجان، از قطعی شدن پیروزی تیمش روی شوت حسین‌زاده حسابی به‌وجد آمد و به مانند سایر نیمکت‌نشینان استقلال به خوشحالی پرداخت.
به نظر می‌رسد به‌واسطه رضایت مجیدی از عملکرد کم‌نقص و بی‌دردسر طاهری، آقا بیژن فصل آینده هم مدیریت تیم استقلال را به‌عهده داشته باشد.

نظر شما