شناسهٔ خبر: 54232203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌ها در استان آذربایجان‌غربی را به تعطیلی کشاند

گروه استان‌ها - آلودگی شدید هوا در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی، مدارس و دانشگاه‌های این مناطق را برای دومین روز تعطیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای آذربایجان‌غربی که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عصر امروز تشکیل شد، مدارس به استثنای امتحانات نهایی، دانشگاه‌ها، کلیه مراکز آموزش عالی و آموزشگاه‌ها در تمامی مقاطع در مرکز و جنوب استان فردا چهارشنبه 4 خرداد ماه به سبب آلودگی هوا که ناشی از غلظت گرد و غبار است، تعطیل اعلام شد.

بر اساس این مصوبه ساعت فعالیت ادارات هم در مرکز و جنوب آذربایجان‌غربی، از ساعت 9 صبح اعلام شده و این کارگروه در خصوص ادامه فعالیت و یا تعطیلی ادارات تا ساعت 9 صبح فردا تصمیم خواهد گرفت.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا چهارشنبه 4 خردادماه، تمام مدارس به استثنای امتحانات نهایی شهرهای زیر  تعطیل اعلام می شود.

این اطلاعیه اضافه کرده است: تمام مدارس شهرستان ارومیه در نواحی یک و دو، انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برادوست و همچنین تمام مدارس شهرهای جنوب استان شامل شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر، سردشت، نقده، بوکان، مهاباد، میاندوآب، چهار برج، کشاورز، شاهین دژ و تکاب نیز تعطیل است.

آموزش و پرورش استان  آذربایجان‌غربی همچنین اعلام کرده که امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه‌های امتحانی مطابق برنامه‌ امتحانات از پیش تعیین شده برگزار می‌شود و سایر امتحانات مدارس از جمله امتحانات داخلی و هماهنگ استانی و منطقه‌ای لغو و متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها:

نظر شما