شناسهٔ خبر: 54232190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول مطرح کرد

معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در ایجاد امنیت

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت پایدار جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مظفر مهدیخانی در دیدار با جمعی از ریش سفیدان و معتمدان شهرستان چرداول، گفت: پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی نتیجه همکاری صمیمانه ریش سفیدان و معتمدان با نیروی انتظامی است.

او گفت:معتمدان و ریش سفیدان بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقاء امنیت شهروندان و مسافران نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.

او جلب مشارکت مردمی در تامین نظم و امنیت را به عنوان ضرورتی انکارناپذیر در مجموعه ماموریت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: اعتقاد پلیس بر این است که معضلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه از طریق همکاری و همراهی مردم به ویژه معتمدین میسر می‌شود.

او با توجه به ظرفیت‌های بالای نقش معتمدان و ریش سفیدان، همکاری و تعاملات فی مابین در شناسایی و کمک به حل مسائل اجتماعی و قومی در جهت استقرار نظم و امنیت در جامعه را موثر دانست و گفت: استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: خدمت به مردم نعمت است و پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که با مردم همراه بوده و فاصله‌ای بین مردم و پلیس وجود نداشته باشد.

نظر شما