شناسهٔ خبر: 54232177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاشیه‌های بازی استقلال و مس رفسنجان؛

از ازدحام تماشاگران بیرون ورزشگاه تا عکسی از حجازی در شهر نارنجی

حسین میرزا اسدی

حدود ۳ هزار تماشاگر بیرون از ورزشگاه موفق به حضور در ورزشگاه نشدند و در این میان از حضور برخی خبرنگاران نیز به داخل ورزشگاه ممانعت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، استقلال و مس رفسنجان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. این دیدار با دو گل امیرحسین حسین‌زاده با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در حالی‌که طبق مصوبه شورای تامین وزشگاه‌ها باید حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت خود به تماشاگران اجازه حضور بدهند و در دیدار امشب مس رفسنجان و استقلال که ظرفیت محدودی برای پذیرش تماشاگر دارد قرار بود ۷۵۰ بلیت فروخته شود اما با این وجود هواداران زیادی پشت در ورزشگاه تجمع کردند و خواهان حضور روی سکوهای ورزشگاه‌ شهدای مس رفسنجان بودند به نحوی که عده زیادی از آن‌ها نیز بلیت خریده بودند. حتی برخی خبرنگاران نیز بیرون از ورزشگاه مانده‌اند و برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل شدند و نتوانستند به داخل ورزشگاه ورود پیدا کنند.

بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از شروع مسابقه تونل افتخار برای بازیکنان استقلال زدند تا به نوعی به قهرمان زودهنگام فصل تبریک بگویند. هفته گذشته نیز بازیکنان آلومینیوم اراک برای استقلال تونل قهرمانی زدند.

عکسی به مناسبت  سالگرد درگذشت ناصر حجاری دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی کنار زمین پیش از شروع مسابقه گذاشته شد.

پیش از شروع مسابقه سید ابوالفضل جلالی، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی به سمت نیمکت مس رفتند.

گادوین منشا هم  پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

دو تن از بازیکنان تیم های مس رفسنجان و استقلال پیش از شروع بازی این دو تیم، حادثه سقوط ساختمان متروپل را تسلیت گفتند.

امیرحسین حسین‌زاده که توانست هر دو گل استقلال را در این بازی به ثمر برساند بعد از هر گل با استقبال فرهاد مجیدی روبه‌رو شد و سرمربی خود را به آغوش کشید.

در پایان بازی یکی از هواداران معلول استقلال وارد زمین شد و حسین حسینی خوشحالی این برد را با وی تقسیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما