شناسهٔ خبر: 54232145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناراحتی سوارز از اتلتیکو؛ کاش به خودم می‌گفتند

لوئیس سوارز اعتراف کرد که انتظار جدایی در پایان این فصل از باشگاه اتلتیکومادرید را نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل و بعد از جدایی جنجالی از بارسلونا بود که لوئیس سوارز در لالیگا باقی مانده و با قراردادی دو ساله به اتلتیکومادرید محلق شد. لوئیس سوارز در فصل اول نمایش فوق العاده‌ای داشته و زیر نظر دیگو سیمئونه موفق به فتح لالیگا نیز شد. اما اتلتیکو تمایلی به تمدید قرارداد با این ستاره 35 ساله نداشته و چندی قبل رسما جدایی او را تایید کرد. رفتاری که به نظر مورد پسند لوئیس سوارز نبوده و او انتظارات دیگری داشته است.

لوئیس سوارز گفت: "دوست داشتم به کارم در اتلتیکو ادامه دهم. البته در نقشی بازی می‌کردم که به آن عادت نداشتم، اما شرایط را پذیرفته بودم. رافا آلیک، مدیر ارتباطات اتلتیکو به من گفت که قرار است برایم مراسم خداحافظی ترتیب داده شود، اما نمی‌دانستم که قرار به جدایی از اتلتیکو شده است. به خودم گفتم کاش حداقل یکی از ارکان باشگاه چیزی به من گفت. اما من نه با دیگو سیمئونه در مورد این موضوع صحبت کرده بودم، نه با آندره برتا و نه با میگل گیل مارین، به نظرم آنها زودتر می‌توانستند به من اطلاع بدهند.

من هنوز در مادرید هستم. ما منتظریم بچه‌ها مدرسه را تمام کنند و سپس بهترین تصمیم را برای ماندن در سطح بالای فوتبال خواهم گرفت، زیرا این شرط لازم برای رفتن به جام جهانی است. صادقانه می‌گویم که هنوز تصمیم نگرفته‌ام، زیرا گزینه‌های زیادی وجود دارد و چند تیم برای خرید من وارد عمل شده‌اند. شایعاتی فراوانی ساخته شده، اما من هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ام. انتقال به چین، قطر، عربستان ... هنوز در برنامه من نیست. من به پول فکر نمی‌کنم و بازی در اروپا مرا بیشتر جذب می‌کند."

نظر شما